Grimag
  • FlightRadar24
    • Aplikace
    • Česky
  • Flight Tracker
    • AirNav RadarBox
  • Sledování letů
    • Letecký provoz
    • Zpožděný let
    • Letový řád LKPR
    • Letiště Lanzarote
  • Planespotting
    • Playtvak online
    • Letiště Tokio
  • Lodní radar
  • Letectví
    • Palubní lístek
    • ÚCL
    • Poprvé letadlem
    • Řídící let. provozu
    • Řízení let. provozu
    • Zakázané předměty
    • Léky do letadla
FlyRadar > Kiwi.com – Recenze, hodnocení a zkušenosti

Kiwi.com – Recenze, hodnocení a zkušenosti

Jaké recenze má prodejce letenek Kiwi.com od svých zákazníků? Pokud jste někdy hledali konkrétní letecké spojení s důrazem na to, najít co nejlevnější letenky, pak jste dozajista využili služeb některého z vyhledávačů levných letenek.

Vymáhat náhradu za zpožděný let ⇒

Co ale dělat v případě, když plánujete podniknout výlet, ale ještě nevíte kam? V tomto článku vám doporučím jeden z nejpropracovanějších vyhledávačů letenek, který můžete v současné době využít. Není jím nikdo jiný, než Kiwi!

  • rezervace letenek na Kiwi.com ZDE

Obsah

  • Unikátní vyhledávací algoritmus
  • Interaktivní mapa – největší přednost
  • Jak to vlastně funguje?
  • Pohodlná rezervace
  • Kiwi i ve vašem mobilu
  • Vaše recenze

Unikátní vyhledávací algoritmus

Slyšeli jste někdy o vyhledávači levných letenek Kiwi.com? Pokud ano, pak vězte, že Kiwi je jeho novější a vypracovanější verzí, která využívá unikátních vyhledávacích algoritmů, pomocí nichž můžete najít letecké spojení, které vám konkurence nenajde a vy tak můžete při svých cestách ušetřit nemalé peníze. To vše navíc pomocí skvělé interaktivní mapy, která je daleko přehlednější, než pouhé zobrazování výsledků v tabulkách.

Interaktivní mapa – největší přednost

Jak již bylo řečeno v samotném úvodu. Přednosti vyhledávače Kiwi oceníte zejména v případě, že ještě úplně nevíte, kam chcete vyrazit, ale víte alespoň orientační data. Samotný vyhledávač je rozdělen na dvě základní části. Levou, do které zadáváte údaje, jakou jsou místa odletu, příletu a data. A pravou, kde vidíte mapu s možnými destinacemi a samozřejmě též konečnou cenou za letenky.

Jak to vlastně funguje?

Na modelovém příkladu se nyní podíváme, jak vyhledávač funguje. Dejme tomu, že chcete se svou drahou polovičkou strávit vánoční svátky v cizině. Do pole odletu můžete zadat například pouze Prahu, případně vpravo na interaktivní mapě pomocí kroužku posouvat okruh oblasti, odkud budete ještě odlet tolerovat. Díky tomuto okruhu tak můžete zahrnout do možných odletových letišť například letiště v Německu, Polsku, Vídni, apod.

Letenky Kiwi.com recenze

Kolonku „Kam“ vyplňovat nebudeme a vyplníme tak už pouze datum odletu, které může být fixní či intervalové. To samé nastavíme u data návratu. Při tomto každém kroku můžeme sledovat, že se mapka a zejména data v nich mění. Na samotném konci pak přehledně vidíte všechny možné destinace a nejlevnější ceny, které samozřejmě korespondují s vašimi konkrétními požadavky.

Pohodlná rezervace

Jestliže se vám nyní nějaká destinace a zejména pak ceny za zpáteční letenky zamlouvají, nezbývá už nic jiného, než na danou cenu kliknout, čímž se vám zobrazí detailní popis konkrétního letu, případně jeho další možné varianty. Poté už pouze stačí nechat si svůj let zarezervovat a těšit se na dobu vašeho odletu s vědomím, že Kiwi vám pomohlo najít nejlevnější možné letecké spojení!

Kiwi i ve vašem mobilu

Vyhledávač Kiwi nemusíte obsluhovat pouze ze svého počítače – stáhnout si můžete též aplikaci přímo do vašeho mobilního telefonu. Nejenom, že ji můžete využívat na klasické hledání, obsahuje též několik užitečných nástrojů. Při každém spuštění si tak můžete prohlížet přehled nejlevnějších letenek z vašeho oblíbeného letiště, případně si můžete nastavit hlídání vaší oblíbené destinace. Pomocí widgetu jste pak upozorněni, když se do této destinace objeví levné letenky!

Vaše recenze

Pokud jste letenku na Kiwi.com zakoupili přidejte prosím své zkušenosti do komentářů pod článkem. Pomůžete tak ostatním čtenářům. Děkuji.

Proč nekupovat letenky na Kiwi?

Důvod je jednoduchý – obrovské množství negativních recenzí od zákazníků. Kiwi má otřesnou reputaci mezi cestovateli a kromě toho je tato společnost kritizována i ze strany Ryanairu.

Proč jsou letenky přes Kiwi levnější a v čem je háček?

Problém je především v příplatkových službách, které jsou spolu s letenkou zpoplatněny. Důvodů je však celá řada a můžete si přečíst recenze cestovatelů nebo napsat svůj osobní problém s Kiwi.com

Led 6, 2024Gustav Ulrich

Mohlo by se Vám také líbit
 
Levné letenky Praha – Dubrovník
 
Letiště Tel Aviv
Komentáře: 129
  1. Michal Štěpánek
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zrušenou letenku neuhradili ačkoliv na jejich webu / účtu je takto uvedená. Možnost je kontaktovat je prakticky nulová – web jiný kontakt než složitými cestami přes portál neumožňuje. Údajně permanentní help-linky jsou mezinárodně dostupné pouze několik hodin v pracovní dny, samozřejmě permanentně obsazené. Chovají se jen jako banda podvodníků

    OdpověďZrušit
    • Honza D.
      12. 1. 2024 v 12:15

      Naprostou souhlasím! Mám stejný problém!

      OdpověďZrušit
    • Miroslav Stastny
      12. 1. 2024 v 12:15

      stejná zkušenost – důrazně nedoporučuji nákup letenek přes Kiwi.com !!!

      OdpověďZrušit
    • Gabina
      12. 1. 2024 v 12:15

      to je pravda objednani letenky velmi snadne zaplatit pozaduji jeste rychleli a po oznameni o zruseni letu se snime absolutne neda spojit. Tak ze, neda se snimi absolutne spojit ale hlavne ze inzeruji dalsi jejich podvodnou firmu ze vam vyrize co nejlepsi cenu co spolecnost muze sle napred musim tuto firmu zaplatit ha ha ha .Tak tyto firmi funguji.
      Nahlasim to na ceskou obchodni inspekci, budu vas informovat co z tohu bude nedavam tomu moc sance ze nekdy 2300Kč uvidim ale doufam ze tato recenze pomuze dalsim aby nenaleteli jako ja

      OdpověďZrušit
      • Jana
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, reaguji na Vaši zkušenost z 30.7.2021 s zakoupení letenek u Kiwi.com zdali jste dostala za své letenky peníze zpět? Já jsem také naletěla a dluží mi 2800, tak se ptám zda jste bojovala dál? Děkuji předem za odpověď Jana.Z

        OdpověďZrušit
        • Eribra
          12. 1. 2024 v 12:15

          Začínám mít strach. Mám s nimi letět do Itálie 16.3. Prosím jaké máte zkušenosti?

          OdpověďZrušit
          • Tibor
            12. 1. 2024 v 12:15

            Dajte vedieť ako to dopadlo, ja s nimi mám tiež letieť neskôr.

            OdpověďZrušit
          • Marcela
            12. 1. 2024 v 12:15

            Ahoj tak jak dopadl ten let , prosím odepiš také máme koncem dubna odletat děkuji

            OdpověďZrušit
          • Jaro
            12. 1. 2024 v 12:15

            Vyšiel vám ten let?

            OdpověďZrušit
          • Alex
            12. 1. 2024 v 12:15

            Dobrý den,
            jak prosím dopadl let?

            Děkuji

            OdpověďZrušit
          • jb
            30. 3. 2024 v 10:14

            Já s přes ně kupuji letenky neustale a nikdy jsem žadný problém neměla

            OdpověďZrušit
          • Marie
            6. 6. 2024 v 18:06

            Dobrý den prosím jak jste dopadla s letem? Nezrusili vám kiwi odlet?

            OdpověďZrušit
          • Pavel Hladký
            21. 9. 2024 v 15:12

            Dobrý den, mohu se zeptat na váš let do Italie s kiwi.com? Vše bylo v pořádku?
            Mám teď taky letět a čtu samé negativa.

            Děkuji za odpověď

            OdpověďZrušit
    • Zdeněk
      12. 1. 2024 v 12:15

      Mám podobnou zkušenost. Letecká společnost zrušila let. V Kiwi mě odkázali s žádostí o vrácení platby na dopravce. Ten mi poslal částku poníženou o provizi Kiwi. Požádal jsem tedy v Kiwi o vrácení jejich provize. Odpověď, že to není možné, protože reklamaci řešil již dopravce. Nejlepší je, že mě ujišťovali jak je jim to líto, že mi peníze nemohou vrátit. Pochopitelně jim to věřím. Moje doporučení. V aplikaci Kiwi si nechejte vyhledat nejvýhodnější spojení a letenky si kupte přímo u dopravce na internetu.

      OdpověďZrušit
    • Vladimir
      12. 1. 2024 v 12:15

      Kiwi.com je klasicka ceska zlodejina a podvod na lidi tak jak uz to cesi delaji, proto se cechu v zahranici stiti a nikoho ve svete cesko vubec nezajima. Sami cesi jaou sami se sebou velmi nespokojeni. Slovensko jeste horsi.

      OdpověďZrušit
    • Klára
      1. 6. 2024 v 7:13

      Podvodníci, okrádají lidi, s radostí prodají Vaši letenku opakovaně a Vám vrátí sotva 50%. Naprosto běžná situace – dojde k posunu letu řádově o hodiny (v našem případě 8 hodin, měsíce před plánovaným letem), nelze tak stihnout navazující letový spoj, Vy nemáte jinou možnost, nežli si zažádat o vracení prostředků (a musíte za komplet letový itinerář, nelze to rozdělit, nesnaží se Vám nalézt náhradní výhodný let, tak jak by člověk u takové “nadnárodní” společnosti očekával).
      Nikdy už Kiwi !
      Bohužel velmi drahá zkušenost.

      OdpověďZrušit
    • Edita
      31. 7. 2024 v 17:29

      Jsou to zloději a nikdo s tím nic neudělá??? Právě jsem jim také naletěla!! Postupují přesně, jak tady všichni píšete. Jak je možné, že ještě fungují?? Mě ukradli z účtu 10 000 za letenky a ty nikde. Pořád mám jen čekat….oni totiž na tom pracují …..zloději

      OdpověďZrušit
  2. Max
    12. 1. 2024 v 12:15

    Absolutně nejhorší online booking company!!! Lháři, podvodníci a zloději!!! Nikdy si přes ně nic nekupujte. Možná na začátku se vám bude zdát že ušetříte, ve finále přijdete o všechno co jim zaplatíte když cokoliv z jakéhokoliv důvodu zrušíte. Budou se vukroucet, lhát. Nikdy vám nepomůžou, neakceptují že jste omylem udělali chybu. Nic si od nich nekupujte, vyhněte se tak zbytečným problémům.

    OdpověďZrušit
  3. Martin P.
    12. 1. 2024 v 12:15

    Kiwi.com jsou pouze zlodeji a sejdiri. Bez udani duvodu zmeni datum odletu na levnejsi let, ackoliv puvodni puvodni let se stale prodava. A kdyz chcete vratit penize, tak se vymluvi na leteckou spolecnost ze to nejde. KIWI NIKDY !

    OdpověďZrušit
    • Tomečková
      21. 5. 2024 v 11:06

      Dobrý den,
      zajímám se o podobné případy a aktuálně zpracovávám článek o tomto tématu. Mohl/a byste se mi ozvat na mail. satomecky@seznam.cz, děkuju

      OdpověďZrušit
  4. Jan
    12. 1. 2024 v 12:15

    Příšerná společnost! Obrali mě o 2200kč! Nic zde nanakupujte! Jsou to podvodníci!

    OdpověďZrušit
  5. Fanda
    12. 1. 2024 v 12:15

    Rozhodně nedoporučuji kupovat letenky přes Kiwi.com. Měli jsme koupené letenky pro mne, otce a bratra, bohužel otec a bratr z určitých důvodů nemohli letět. Když jsem chtěl přejmenovat letenky, tak mi to už přes 48 píše „zpracovává se“, a to to mělo být vyřešené do 48 hodin. Když jsme volali na infolinku, tak říkali že to hned vyřeší s leteckou společností, ale nic zatím nevyřešili, a to jsme jim volali už 2x a dvakrát bylo řečeno to samé..na třetí pokus nám řekli že máme jet na letiště, i přes to že nejsou změněna jména na letenkách…tak jsem zvědavý, jestli nás pustí do letadla.

    OdpověďZrušit
    • Uliana
      12. 1. 2024 v 12:15

      Dobrý den, prosím vás, kolik vam stalo přejmenovat letenky?

      OdpověďZrušit
  6. Pavel
    12. 1. 2024 v 12:15

    Mě připravili zatím o 22 000,- kdy mi po třech dnech změnili let o 35 hodin dopředu, což nebylo akcepotovatelné, protože hotel už přebookovat nešlo. Rodinu s třemi malými dětmi – máme zničenou dovolenou, na kterou jsem rok a půl šetřili. Nejde se jim dovolat, nelez je kontaktovat. Nekupujte přes ně letenky. Jsou to to podvodníci. Stále nemám žádný kontakt z jejich strany. Zvažuji i soudní podání pro nedovolené obohacení. Takto přece není možné podnikat.

    OdpověďZrušit
    • Pavel Jíša
      12. 1. 2024 v 12:15

      Dobrý den,Pavle,
      Já to řešil přes svou banku, protože jsem kupoval letenky a platil je kartou. Pokud jste je platil taky kartou, reklamujte to ve své bance. Pokud budete chtít víc detailů jak na to, ozvěte se.

      OdpověďZrušit
      • Ing.O.Koudelová
        12. 1. 2024 v 12:15

        Prosím o info.Už tyden se mi neozvali, dovolat se na Kiwi je nemožné, nikde nenajdete mailový kontakt , pouze cat, na který nereagují.

        OdpověďZrušit
        • Zuzana
          12. 1. 2024 v 12:15

          Prosím máte už nejaké info zo strany Kiwi alebo nejaký kontakt niečo ,,ďakujem

          OdpověďZrušit
      • Gab.H.
        12. 1. 2024 v 12:15

        mohu vás kontaktovat, ano taky mě ošidili a lety zrušili. Platba bankou. prosím o info

        OdpověďZrušit
      • Pavel
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den , rád bych více informací, mám stejný problém

        OdpověďZrušit
      • Radek
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, Pavle,

        mohl byste mi, prosím, napsat více info na mail: korba.radek9@gmail.com, jak se Vám podařilo dostat peníze zpět přes banku? Bohužel jsem nakoupil letenky za 16 000 a nyní zpáteční let s přestupama..celkem 4 lety. Zatím jeden let zrušili a dva přesunuli tak, že to nedává smysl.

        Díky, Radek.

        OdpověďZrušit
      • Linda Kašiarová
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den,
        Mohla by som sa opýtať ako ste to riešili cez banku ? Mam rovnaku skusenost, neviem sa dostat k peniazom a neviem co mam robit. Akykolvek napad by som velmi ocenila:) Vopre dakujem za odpoved!

        OdpověďZrušit
      • Zuzana
        12. 1. 2024 v 12:15

        Prosím viac info ako reklamovať vo svojej banke

        OdpověďZrušit
      • Kateřina Králová
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den,

        mohla bych se zeptat, jak jste úspěšně platbu reklamoval a peníze vám byly vráceny?

        Děkuji.

        OdpověďZrušit
      • Pavlína
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, mám stejný problém.
        Jak na vracení peněz přes banku prosím.?

        OdpověďZrušit
      • Lucie
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den,
        mohu Vás také poprosit o informace, děkuji.

        heczkoval@seznam.cz

        OdpověďZrušit
      • Monika
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, jak jste prosim řešil přes banku? Děkuji

        OdpověďZrušit
      • Adéla Lukešová
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, mohla bych poprosit o více info, jak řešit přes banku?
        Zrušili nám let, který má být až za dva měsíce!!! Nabídli nám samozřejmě alternativy, ale o 12000 dražší. Chceme zpět své peníze a letenky koupit přes aerolinku…
        Předem děkuji 🙂

        OdpověďZrušit
      • Nikola
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, mohla bych vás poprosit také o informace jak na to? Mám koupené letenky za 40 tisíc do Bangkoku a od letecké společnosti mi bylo řečeno ze tam od kiwi žádnou rezervaci na naše jména nemají. Děkuji za informace

        OdpověďZrušit
      • Jana
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den , mám zájem o bližší informace k reklamaci platby kartou Kiwi.com, kde jsem přišla o peníze. Děkuji předem za odpověď. S pozdravem Jana.Z

        OdpověďZrušit
      • Barbora
        12. 1. 2024 v 12:15

        Zdravím Vás Pavle, mohl byste mi, moc prosím, napsat jaké přílohy jste při reklamaci dodával? Já čekám na vyjádření reklamace od KB, kam jsem do povinných příloh nahrávala fakturu, ale nevím, jestli to bude stačit. Moc díky!

        OdpověďZrušit
      • Petra
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda jde reklamovat platba kartou i když let není (zatím) nijak změněn či zrušen? Vyděsily mě všechny ty negativní recenze (bohužel zjištění až po koupi). Mám Českou spořitelnu a chci to raději zrušit , let je až v lete a cestovala bych s 2 malými dětmi. Bojím se riskovat. Děkuji moc. P Novakova

        OdpověďZrušit
        • Eva
          12. 1. 2024 v 12:15

          Dobrý den, mám úplně ten samy problém . Už se Vám to podařilo vyřešit ? Moc bych byla rada, za jaké koliv info . Dekuji moc

          OdpověďZrušit
        • Pavel Hosek
          12. 1. 2024 v 12:15

          Do ry den paní Petro, můžete mě napsat jak jste dopadla v té č. spořitelně? chtěl bych to také zrušit, co jste musela doložit za doklady? díky Pavel
          kontakt siyatovpavel@gmail.com

          OdpověďZrušit
        • Veve
          12. 1. 2024 v 12:15

          Dobrý den,jak jste to vyřešila?

          OdpověďZrušit
      • Roman
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, prosil bych o informaci k platbě kartou. Děkuji.

        OdpověďZrušit
      • Marcela
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobry den ,
        Rada bych prosila o více detailu
        Také jsem koupila let na duben ale z těch zkušenosti tu to rozmyslim zrušit také jsem platila kartou

        OdpověďZrušit
      • Pavel Hosek
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, velice rád bych od vás chtěl informací jak reklamovat nebo vrátit platbu za letenky provedenou kartou, děkuji s pozdravem Hošek Pavel

        OdpověďZrušit
      • Renáta
        12. 1. 2024 v 12:15

        Můžete mně poradit jak jste to řešil u své banky a jak to dopadlo?

        OdpověďZrušit
      • Uliana
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, taky bych poprosila🙏🏼

        OdpověďZrušit
      • Lucie
        12. 1. 2024 v 12:15

        Prosím, napište jak to jde. Děkuji

        OdpověďZrušit
      • M.Vackova
        12. 1. 2024 v 12:15

        Prosim o vice informaci, take jsme uhradily letenky pro 4 lidi, par dni ored odketem napsali ze dopravce zrusil let a o vraceni pozadano,zatim bez odezvy..

        OdpověďZrušit
      • Tomas
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den, rad bych vás poprosil o radu jak platbu na lidi reklamovat ve své bance, Kiwi.com nám po zaplacení změnila odlet z Vídně do Budapešte, přílet je ovšem zpět do Vídně. Dekuji za pomoc
        tprochazka@fastmail.fm

        OdpověďZrušit
      • Vašek
        21. 1. 2024 v 10:14

        Dobrý den
        Kupoval jsem přes kiwi letenky do Říma a zpět do Vídně. Spatecni let si mám sám odbavit u letecké společnosti ke které se nemohu přihlásit kódem co mi poslali. Nevím co dělat. Platil jsem kartou tak jak to s nich vymuzu. Za zrušení cesty mi chtějí dát 200kč platil jsem 6000

        OdpověďZrušit
      • Barešová
        20. 3. 2024 v 21:37

        Dobrý den, také bych uvítala víc informací. Děkuju za odpověď

        OdpověďZrušit
      • Irena
        19. 5. 2024 v 10:52

        Dobrý den, jak máme prosím Vás postupovat, když nám zruší let? Platili jsme kartou. Děkuji za odpověď. Irena

        OdpověďZrušit
      • Marie
        6. 6. 2024 v 11:37

        Prosím pane Pavle o více informací 🙏 je možné se s vámi spojit? Děkuji. Můj kontakt 721 969 247.

        OdpověďZrušit
      • Petra Kučerová Rakušanová
        25. 6. 2024 v 18:56

        Dobrý den pane Pavle. Mohla bych taky moc poprosit,jak to řešit v bance? Let ještě nezrušili ani nezměnili, ale po tom co tu čtu, tak se bojím, že tak dopadneme taky,tak bych to chtěla raději zrušit. Moc vám děkuji za odpověď.

        OdpověďZrušit
  7. Pavel Jíša
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zásadně nedoporučuji kupovat u Kiwi žádné letenky. Aspoň ne teď v covid dobe. Arogance z jejich strany pri vrácení peněz je strašná. Dali mi jakési vouchery, každý měl jinou platnost. Děsný. Nezaleknou se ani COI a soudních sporů. Za me palec DOLU

    OdpověďZrušit
  8. Viola V.
    12. 1. 2024 v 12:15

    Tuhle společnost hodnotím jako velice nespolehlivou. Postrádá ochotný přístup zaměstnanců a jejich znalost, jak řešit situaci. Letenky jsme kupovali na 1.4.2020 a 1.2.2021 stále nemáme žádné informace o vrácení peněz za letenky. I přesto, že jsme si zaplatili za asistované vrácení peněz, tak nám bylo po 9ti měsících sděleno, že si refundaci letenek musíme zařídit s leteckou společností sami, jelikož toho sami nebyli schopni. Po zkontaktování společnosti Easyjet jsme dostali odpověď, že refundaci nemůžeme vyřešit bez zprostředkovatele. OPRAVDU NEGATIVNÍ ZKUŠENOST, NEDOPORUČUJI!!! Příště už jednám jedině přímo s leteckou společností.

    OdpověďZrušit
  9. Vladimir Maléř
    12. 1. 2024 v 12:15

    Varuji před KIWI !!! Koupil jsem letenku za 7.000,- Kč . Let byl zrušen. Nárokoval jsem vrácení. Odkázali mě na WizzAir.
    Za 20 dolarů prý mi vyřídí vrácení peněz. Anebo zadarmo, ale na společnost se mám obrátit sám(!). Tak jsem si to vyřídil.
    Společnost WizzAir, peníze korektně vrátila na účet, odkud šly…na účet Kiwi. A ti je sprostě ukradli, neboť je nepřeposlali dál…
    Už je to 8 měsíců. Oliver Dlouhý a spol, se topí v milionech….Jsem v důchodu a přispívám šmejdům. Myslel jsem že šmejdi kšeftují jen s dekama, nádobím…atd. Ale umí to i s letenkami!!! Pozor. Nenechte se jimi nachytat! Zvažuji právní kroky .

    OdpověďZrušit
  10. Martin
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nejhorší zkušenost s touto společností.
    Zrušený let z USA do ČR a společnost vás nechá na holičkách. Nedovoláte se, nemáte šanci.
    Domu jsem se dostal o 3 dny déle po zakoupení dalších letenek.
    Po návratu jsem požadoval kompenzace v řádu cca 20.000,-Kč (letenka 2 osoby, hotel 3 noci, auto) vše co nejlevnější.
    Jejich odpověď po urgencích, že uznávají kompenzace a odesílají mi na účet částku po odečtení manipulační poplatků ve výši 196,-Kč.
    Tak to je výsměch!!!
    Vše se odehrálo v roce 2018.
    Nyní po 3 letech se mi tato společnost znovu ozývá s tím, že mám nárok na kompenzaci ve výši 680,-euro.
    Posílají formuláře za formulářem, když vše vyplníte (celý den), pošlou další a další……..
    Je to výsměch, nic nedostanete nemáte šanci!!!
    Kiwi již nikdy!!!

    OdpověďZrušit
  11. Tom
    12. 1. 2024 v 12:15

    Bohuzel zatim uplne stejna zkusenost zatim. Rezervovany let potvrzeny je najednou leteckou spolecnosti zrusen / 14 dni dopredu / a nabizene alternativy jsou nejen ze drazdi, ale take mnohem delsi. Puvodni let byl Kopen do Pha za 1h20min za zhruba 4tis korun, alternativy jsou + 4 – 6 tisic a delka letu asi 18 hodin s x prestupy a nesmysly.

    O 2 dny drive je tam vsak let jeste levnejsi nez puvodni, ale v alternative neni nabidnut 😀

    Pozadam banku o vraceni platby z duvodu podvodu a jdu ke Student Agency asi….

    OdpověďZrušit
    • Michaela
      12. 1. 2024 v 12:15

      Dobrý den, máme obdobný případ, nemohli bychom se nějak prosím spojit? Děkuji moc. Michaela

      OdpověďZrušit
  12. Barbora
    12. 1. 2024 v 12:15

    Přes kiwi letenky už nikdy, nedá se s nimi ani komunikovat.

    OdpověďZrušit
  13. Michaela
    12. 1. 2024 v 12:15

    Je to šílenost. Máme koupené 4 zpáteční letenky, dopravce zrušil let tam. Notifikace od Kiwi – let byl zrušen, vyberte alternativní let. Koukáme, co je v nabídce. Extra vyhledáváme vše co je dostupné i +/- 1 den. Vybereme jiného dopravce, protože původní není v nabídce. Po 2 dnech zjišťujeme, přes čísla letu na webu původního dopravce, který let zrušil, že nabízí alternativní let zdarma jako kompenzaci za zrušený let. Ten však kiwi nenabídlo. Koupili jsme zbytečně další 4 letenky. Po 2 dnech je let, který nám dopravce nabízel jako alternativní za 0,-, najednou v nabídce i na kiwi.com. Při komunikaci s kiwi samozřejmě již nic nejde, alternativní let je v rámci našeho balíčku možný pouze znovu koupit, nikoliv využít nabízený dopravcem zdarma. !! bezdůvodné obohacení. Pokud někdo zvažujete hromadnou žalobu, prosím ozvěte se.

    OdpověďZrušit
  14. Ing.O.Koudelová
    12. 1. 2024 v 12:15

    Bohužel se musím i já připojit se skupině nespokojených zákazníků s firmou KIWI.
    Dne 14.5.21 jsem u Kiwi zabukovala 2 letenky Praha-Bologna -Praha-15.6.-19.6.21. Mailem jsem obdržela potvrzení.Dne 15.5. v noci mi přišel mail o zrušení letu do Bologni. Snažila jsem se firmu kontaktovat pomocí telefonních čísel, která jsem našla na netu. E-mailová adresa firmy se nedá sehnat. Jediná komunikace je přes chat-napsala jsem 4 chaty a za celý týden mi nikdo neodpověděl. 2 letenky včetně pojištění na covid stály 1724 Kč. Firma KIWI v včele s O.Dlouhým se prezentuje jako kvalitní, seriozní firma, má x manažerů/viz. webovky firmy/, ale v sídle v Brně nikdo nesídlí, kontakt na firmu prakticky žádný. Považuji tuto firmu za velice neseriozní. Peníze už asi neuvidíme. Píšu to hlavně jako varování k dalším potencionálním zákazníkům.K hromadné žalobě se klidně přidám.

    OdpověďZrušit
    • Pavel
      12. 1. 2024 v 12:15

      Já též

      OdpověďZrušit
  15. Juraj
    12. 1. 2024 v 12:15

    S Kiwi.com mám ťiež negatívnu skúsenosť , odporúčam kúpiť letenky priamo u dopravcu, lebo na kiwi sa nedovoláte, neodpíšu žiadna komunikácia, pravdepodobne som prišiel o peniaze.Svojvolne my presunuly let aj ked je v ponuke u dopravcu nadalej

    OdpověďZrušit
  16. Markéta
    12. 1. 2024 v 12:15

    S Kiwi už nikdy! Na jaře 2020 jsme měli koupené letenky, let byl zrušen, náhrada po roce stále žádná. Jednalo se o letenky v ceně kolem 1.000, navíc covidová situace, takže jsem nad situací mávla rukou a bohužel jsem neprozřetelně v květnu 2021 znovu objednala letenky přes Kiwi. Let tam byl zrušen dopravcem, informace o zrušení letu dopravce poslal na mail Kiwi, jenže ke mně se nic nedostalo! Kiwi se nenamáhalo mě informovat! Kdybych se úplnou náhodou nepodívala na stránky aerolinky, nikdy bych se nedozvěděla, že se můj let nekoná. Dopravce mi nabídl let o den dřív, samozřejmě za stejnou cenu, což nebyl problém, v hotelu jsme si prostě jen přiobjednali jednu noc navíc. Takže vše kladně vyřízeno přes dopravce, který mi během pár minut přeposlal nové letenky, ovšem od Kiwi dosud žádná zpráva, ti dosud ani nezaregistrovali, že je let zrušený! Absurdní. Doufám že mě další problémy nečekají a v klidu odletíme, ovšem stále jsem ve střehu a kontroluji stránky dopravce. Kdyby totiž nastala nějaká změna, od Kiwi se určitě nic nedozvím. Stačilo málo a celá dovolená v háji, protože jiný let v daném termínu, kromě nabídky letět den předem, už nebyl. Takže kdybychom dorazili na letiště a teprve tam se dozvěděli, že je let zrušen, tak máme prostě smůlu, do naší destinace už se prostě nijak nedostaneme.

    OdpověďZrušit
  17. Kateřina Dostálová
    12. 1. 2024 v 12:15

    Pro všechny, kterým kiwi nevrátilo peníze za zrušené letenky.
    Rozhodli jsme se to řešit právní cestou, přes původní odvolání společnosti kiwi, jsme soud vyhráli. Vrátili nám peníze i výdaje za soud právníkovi. Pokud tedy máte s touto společností stejný problém a šlo o velké peníze doporučujeme se spojit s právníkem a řešit to touto cestou.

    OdpověďZrušit
    • Jarda
      12. 1. 2024 v 12:15

      Prosim o kontakt na vaseho pravnika dekuji Jarda jveverka@gmail.com

      OdpověďZrušit
  18. Pavel
    12. 1. 2024 v 12:15

    Rozhodně nedoporučuji! Ceny jsou mnohem dražší, než už leteckých společností. Při vstupu do letadla jsme se ptali na ceny za místenky. Na Kiwi cena cca 700Kč-normálně 120Kč. Při rezervaci letu jsme dostali náhradu za náš původní let, který se zrušil. Samozřejmě za poplatek. Nabídli nám ty nejhorší lety s 2 přestupy přes Ukrajinu, místo přímého letu. Těsně před odletem jsme našli jiný přímý let, a tak jsme ho chtěli změnit. Přes 2 hodiny telefonování (české call centrum ani nezvedá telefon, tak jsme museli volat přes anglickou info linku) jsme zjistili, že si musíme připlatit další 4400Kč k původním 7400Kč. Přestup nám nakonec našel s přestupem na autobus přes noc. Takže místo 3 hodin jsme cestovali 16h. Navíc byla počáteční cena letenky 7400Kč a nové letenky stáli 5800Kč. Vracení peněz neexistuje. Nejhorší zážitek z cestování a to cestuji 5-6x za rok. Za mě určitě naposledy s Kiwi!!!

    OdpověďZrušit
  19. Radim Gabzdyl
    12. 1. 2024 v 12:15

    Ano, souhlasím, KIWI.com je banda podvodníků, nelze je nijak kontaktovat, peníze za nevlastní vinou zrušené lety nevrací, objednávky u leteckých dopravců dělají z pochybných emailových účtů, v mém případě koroalexandr@gmail.com. Rozhodně nekupovat…, dle doporučení se obracím na soud.

    OdpověďZrušit
    • Hana Valesova
      12. 1. 2024 v 12:15

      Dobry den, prosim mohl byste mi napsat podrobnosti zda jste daval zalobu a zda jste byl uspesny, popripade jakou pravni kancelar jste vyuzil. Jsem v situaci kdy mi nevratili penize za zruseny let do Japonska celkem 70 tis Kc . Moc dekuji.

      OdpověďZrušit
  20. Zuzana H
    12. 1. 2024 v 12:15

    Také strašná zkušenost. My měli štěstí, že letenky nebyly ještě plně zaplacené. Takže jsme získali peníze zpět. Cena letenky se nám během rezervace změnila, asi o 4 tisíce více. Po dokončení a zaplacení pak přišel email ,že dopravce zdražil letenku a místo 42 tisíc ted pro 4 osoby stojí 67tisíc. Neuvěřitelné!! Zrušili jsme, a koupili přímo u dopravce za normální cenu. Takže buď lhali, nebo v tom mají bordel či nějaký tech bug. Ale to je jedno..tak nebo tak se kiwi raději vyhněte obloukem!

    OdpověďZrušit
  21. Lucie
    12. 1. 2024 v 12:15

    KIWI NIKDY!!! Nic přes ně nekupujte! V září 2019 jsme kupovali letenky do Thajska pro 6 lidí (přes 90 000 Kč). Samozřejmě nám na jaře 2020 kvůli koroně zrušili lety. KIWI mělo na stránkách nejprve, že je možnost vyřídit si vrácení peněz přes letecké společnosti. Ty nás samozřejmě odkázaly zpět na KIWI. Zažádala jsem tedy o přednostní vrácení peněz (za poplatek 500 Kč). Víc jak rok je uháníme, neustále z nás dělají blbce. Tvrdí, že letecké společnosti jim peníze nevrátily, ověřili jsme si však u nich, že peníze vrátily před několika měsíci (ne-li ten měsíc, kdy jsme požádali KIWI o vrácení peněz). Dnes jsme zaslali předžalobní výzvu. Jestli ani to nepomůže, tak jedině soudní žaloba nebo exekuční řízení..

    OdpověďZrušit
    • Andrej
      12. 1. 2024 v 12:15

      Dobrý deň vieme sa s Vami spojiť? Radi by sme podali žalobou na kiwi?

      OdpověďZrušit
  22. Rudolf
    12. 1. 2024 v 12:15

    Už nikdy, vše bylo výše řečeno, jsou to opravdu velmi špatné služby

    OdpověďZrušit
  23. Jaroslav
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zdravím všechny dobrodruhy kteří se chtějí přepravit kamkoli s touto společností. Pokud chcete mít klidný a pohodlný odlet tak vřele
    !!!!! NEDOPORUČUJI!!!!!! Let:
    Drážďany – Mallorca a zpět
    Letenky jsem objednal pro jistotu 1,5 měsíce před plánovanou dovolenou.(pro jistotu)
    O 14dní později mi přišlo že mi zpáteční let přesunuli o 24h. Po týdenním dopisování se společností KIWI jsem ničeho nedosáhl a tak jsem si pro 6 lidí doplatil 1 noc a víc nic neřešil. O dalších 14 dní později mi opět přesunuli odlet ale tentokrát na původní datum a navíc přidali 2h mezipřistání jako bonus. Další týden jsem si dopisoval s pánem, který mi ve finále odepsal že mám let potvrzený a že si za to vlastně můžu sám, protože jsem jim odepsal. Skvělé. Už jsem se smířil s vyhozenými penězi za zaplacené ubytování. V den odletu mi mělo do 15:30 přijít potvrzení o odbavení, které jsem si vyřídil také s dostatečným předstihem. Přesně v 15:31 přišla SMS že nás odbavit nemůžou a že se máme odbavit sami online u dopravce, nebo na přepážce. WTF?? Online u dopravce?? Ano ale to lze 72h před odletem. Ne 3h.
    Závěrem – společnost úplně k hovnu, už nikdy více!!!!! Jarda

    OdpověďZrušit
  24. Jaroslav
    12. 1. 2024 v 12:15

    Poprve a naposledy jsem zde neco koupil. Nulova komunikace at mate 14dni do odletu nebo jeden den. Nikam se nedovolate. Nejhorsi firma jakou jsem zazil.

    OdpověďZrušit
  25. Tom Brno
    12. 1. 2024 v 12:15

    Tak po 4. mesicich zadny vysledek s navracenim platby za letenku.
    Majitel spolecnosti vysvetluje, ze to neni jejich chyba, ale letecke spoelcnosti. Je to jako kdyby mi zplesnivel chleba z Alberta a ti me odesilali na vyrobce mouky…. ze to vlastne neni jejich chyba. Ceske aerolinky i ostatni jiz byli odskodneni a podporeni ze strany statu davno, ale ve statusu KIWI neustale sviti, ze cekaji na platbu od letecke spolecnosti.

    Neda se s nimi komunikovat, zadna reakce, jen muzete zoufale cekat, nekomu se obcas povede cash back pres svoji banku, jinak je to zoufalost.

    Opravdu NEDOPORUCUJI cokoliv pres KIWI. Radsi Student Agency apod.

    OdpověďZrušit
  26. Alča
    12. 1. 2024 v 12:15

    S kiwi už NIKDY!
    Zaplatili jsme si let do a z Barcelony, připlatili jsme si místenky a v ceně bylo příruční zavazadlo (kufr i malé) do kabiny (tzn. žádné čekání na kufr).
    Jen pár hodin před letem jsme se dozvěděli, že žádný online check-in, na který jsme spoléhali, není možný a stejně budeme muset stát frontu. Navíc ve frontě nám bylo řečeno, že kufry stejně musíme odbavit a do kabiny to kiwi neumí, i když to píše. Takže jsme rychle přehazovali věci, které jsme potřebovali u sebe, a kufr jsme museli poslat dolů. A aby toho nebylo málo, na zpáteční cestě nám bylo řečeno, že přestože jsme si zaplatili místenky i zpět, vlastně to tak vůbec není, a že si teda máme zažádat o vrácení peněz. Jako s kiwi už fakt ne. Je to až moc nepříjemných překvapení najednou. Za ty nervy to fakt nestojí. A tak zázračný ceny tam nejsou…

    OdpověďZrušit
  27. Stanislav
    12. 1. 2024 v 12:15

    Varuji před Kiwi.com!!!! Jsou to pouzí podvodníci, kteří naprosto cíleně okrádají své klienty.

    OdpověďZrušit
  28. Jonatán
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zdravím Vás,

    důrazně, opakuji DŮRAZNĚ, tuto „společnost“ nedoporučuji!!! Zkušenost s koupí letenek přes ně mě stála pár tisíc, spoustu hodin na telefonu a hodně nervů. Ve zkratce, jakmile zaplatíte, jste jejich rukojmí. Doporučuji se vyhnout obloukem…

    OdpověďZrušit
  29. Andrej
    12. 1. 2024 v 12:15

    Kiwi.com sú podvodníci. Naš let mal byť realizovaný 6/2020. Požiadali sme o vrátenie peňazí, ale tie do dnešného dňa nevrátili. Nie je možné sa s nimi akokoľvek (telefón, email) spojiť. Pokúsili sme sa osobne riešiť reklamáciu v sídle firmy v Novej zbrojovke v Brne. Po príchode do budovy sú turnikety a recepcia. Požiadali sme o vstup do Kiwi recepčnú ktorá oznámila, že sa tam Kiwi nenachádza aj keď tam bol veľký nápis Kiwi. Com. Po našom naliehaní, že s nimi potrebujeme riešiť reklamáciu nám oznámila, aby sme tam počkali, že tam zavolá. Namiesto toho o niekoľko minút prišla SBS a vyviedli nás z budovy. Takto sa Kiwi správa k zákazníkom ktorým dlží cez 1600 eur. Podávame predžalobnú výzvu a následne ak sa nič nevyrieši žalobu. Neodporúčame za kupovať letenky cez kiwi. Com lebo v prípade zrušenia letu peniaze nevrátia, napriek ich garancii záruky kiwi com. Tu garantujú vrátenie celej čiastky v prípade zrušenia letu. Je to podvod.

    OdpověďZrušit
  30. Pav
    12. 1. 2024 v 12:15

    Velmi neprofesionalni pristup. Delají maximum, aby nemuseli reklamace resit a penize vracet. Posledi transakci resim temer rok – predano pravnikum.
    Nedoporucuji kvuli uspore nekolika korun riskovat!!! Radeji objednavam naprimo pres aerolinky pripadne pres jine spolehlive prodejce.

    OdpověďZrušit
  31. Jozef
    12. 1. 2024 v 12:15

    Kiwi ? je to hnus !!!!!!!!!. sám sa nezačekuješ, i ked chceš, musíš cez nich a to stojí peniaze, ktore vopred neavizujú, že budú žiadat.
    Nikdy viac !!!!!!!!!!!!!! naštastie to bolo len pár desiatok eur, ktore som oželel.
    s Ryan-om bol super chat cez ich portál, vysvetlili čo potrebujú, čo má poskytnút Kiwi
    a ten nedá a nedá.

    OdpověďZrušit
  32. JITKA
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nejhorší společnost kterou jsem poznala. Jeden den zaplatite letenky a hned druhý den let zruší bez náhrady. Podvod na lidech. Už nikdy víc s nepoletíme s touto společností. Všechny před ní úpřímně varujeme. Podvodná firma.

    OdpověďZrušit
  33. Zbyněk
    12. 1. 2024 v 12:15

    Dluží mi 3300,- za zrušený let z Kanady do CR. Za rok co mi penize dluzi jsem z nich nedostal nic kloudneho, jen vymluvy. Neznam horsi spolecnost.

    OdpověďZrušit
    • Zbyněk
      12. 1. 2024 v 12:15

      33000,- samozrejme

      OdpověďZrušit
  34. Stanislav
    12. 1. 2024 v 12:15

    tak dnes konečně vráceny peníze za letenky jaro 2020. Řešil jsem to přes banku (Moneta) jako chargeback. Sic napsali, že to takto nejde uplatnit, ale jak dodali vyvinuli velké úsilí a peníze z kiwi vytáhli. Velice vtipné bylo vyjádření kiwi kde napsali – že sice refundace od let. společností dostali krom jedné, ale nestihli je ještě poslat. Takže to zkuste …

    OdpověďZrušit
  35. Martin
    12. 1. 2024 v 12:15

    Kiwi jsou PODVODNÍCI !!! V žádném případně nedoporučuji !

    OdpověďZrušit
  36. Juraj
    12. 1. 2024 v 12:15

    Mne Kiwi.com dlhuje peniaze za zrušené lety v 06/2021. V 07/2021 som požiadal banku o chargeback , peniaze sa my vrátili ale zhruba o týždeň si ich kiwi opät strhlo s karty. Takže chargeback v banke NIEJE ISTOTA vrátenia penazí.Kedže je to už 5 mesiacov tak posielam predžalobnú výzvu. s Kiwi nikdy viac !!!!

    OdpověďZrušit
  37. Ing.O.Koudelová
    12. 1. 2024 v 12:15

    Jak je možné, že KIWI neustále prodává letenky? Je to podvodná firma. Do dnešního dne nám nevrátili peníze za jimi zrušený let. Má stále placenou reklamu, ale při problému se nikoho nedovoláte. Nefungují maily atd. Doporučuji se této firmě obloukem vyhnout!

    OdpověďZrušit
  38. Petr R.
    12. 1. 2024 v 12:15

    NEDOPORUCUJI jakekoli sluzby! Staci se podivat na vyjadrenj pana Olivera Dlouheho, ktery vsude prezentuje, jak je jeho firma uspesna a prospesna. Pritom je to jen obycejny zlodej a podvodnik! Doufam, ze ho uz brzy uvidime za katrem.

    OdpověďZrušit
  39. Mirek H.
    12. 1. 2024 v 12:15

    Hrozná společnost,koupil jsem dvě letenky s odbavenými zavazadli které byli i na letence a u odbavení řekli,že to nemají v systému a cena tam a zpět byla 10700 za odbavení a nic se neděje ,že mají na to min.3 měsíce a pokud to s dopravcem vyřeší vrátí nám to, AIR CAIRO NIC NEVYŘEŠÍ

    OdpověďZrušit
  40. Monika
    12. 1. 2024 v 12:15

    Já vůbec nechápu, jak může taková tlupa zlodějů, jakou kiwi.com je fungovat? Vždyť oni naprosto beztrestně okrádají lidi a dál si vesele provozují svoje špinavé kšefty! Také se nedovolám svých peněz za zrušené lety, nebudu zde vypisovat konkrétní případ, který je velice podobný jako všechny ostatní tady, jen bych chtěla apelovat na všechny, aby se nenechali a řešili věc soudní cestou, očerňovali tyto zloděje, kde to jen bude možné, aby jim už nikdo další nenaletěl. Dalo by se říct, že nevědomost neomlouvá a naletí ten, kdo se jako já poprvé rozhodne ke koupi letenek a netuší, že vyhledávač letů je vlastně jeden velký podvod! Ale nedokážu pochopit, jak je možné, že koupí letenky automaticky souhlasíte s tím, že případné nároky plynoucích z nařízení Evropského parlamentu náleží prodejci letenek. Je tohle ještě vůbec legální?
    Radím tedy všem, čtěte obchodní podmínky, s kterými souhlasíte! S těmi u Kiwi souhlasit už nechcete.

    OdpověďZrušit
  41. Anna D
    12. 1. 2024 v 12:15

    Už nikdy víc objednávat nebudu, jako blbec jsem si připlatila záruku kiwi a stejně mi dopravce změnil odlet, místo v 8 máme odlétat ve 22 a peníze nevrátí ani nelze využít bezplatná alternativa-změna času, jak záruka kiwi garantovala. Fakt žasnu nad tím, jak mě odrbali, ČOI by si na ně měla posvítit, když vidím, kolik nespokojených zákazníků tady je.

    OdpověďZrušit
  42. Tomas Piskacek
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nechapu ze jim to prochází u COI to co předvádí za nechutností hru při snaze zakoupit letenku, je to nechutné jak oblbnout a nechat zakliknout co nejvíce poplatku a dokupu. Šmejdi, aktualizace ceny plus 5 tis. při vyplnění údajů když už jste na konci rezervace, to jsem se už smál. Nikdy více taková společnost co si dovoluje. Širim to všude kde mohu.

    OdpověďZrušit
  43. Pettrr
    12. 1. 2024 v 12:15

    To se opravdu nenajde zadna kladna recenze?
    Ted mi prisla zprava, ze dopravce zrusil zpatecni let (31.8.2022). Nechapu ty alternativy, ten samy den vecer, jinym dopravcem +8000. To jako znamena, ze si proste kupuju novy letenky?

    OdpověďZrušit
  44. Eva
    12. 1. 2024 v 12:15

    Už nikdy nákup letenek přes Kiwi.com. Dlouho jsem nikam neletěla, tak jsem se moc neorientovala a Kiwi zvolila pouze proto, že je to česká firma. Chtěla jsem původně nakupovat primo přes dopravce, ale měli nějakou chybu na stránkách a neslo to. Letěla jsem jednosměrným spojem Split-Katovice. Letenka měla původně stát kolem 900 Kč. Při koupi přes počítač na mě vyskočila možnost slevy 200 Kč, ale pouze v případě, že si stáhnu jejich aplikaci a vše provedu tam. Tak jsem tak i učinila. Nejprve se cena zvýšila při výběru sedadla, ok, s tím se dalo počítat. Vzhledem k tomu, že to pro mě byla jednorázová záležitost, rychlý let domu, chtěla jsem co nejvíce ušetřit, tak jsem zvolila všechny zakládání služby, nic navíc, přestože na mě pořad vyskakovaly nějaké nabídky příplatků za služby. Letěla jsem se synem, kupovala letenky pro oba a u obou zadala stejné parametry. Jelikož jsem velmi pečlivá, vše jsem si několikrát zkontrolovala, letenky zaplatila a čekala do druhého dne na potvrzení.
    Druhy den ráno jsem myslela, že mě trefí. Koukala jsem na své letenky a vidím, že u svého data narozeni mám datum o den dříve. Málem jsem se proklela, ale zjistila jsem, že to naštěstí lze upravit. Pro jistotu kontroluji i druhou letenku a tam úplně to stejne! Den narození syna o den dříve! A hele – každá úprava je za poplatek 30 €! Pak mi to vše docvaklo. Já naivní jsem si myslela, že ještě ušetřím, když si zadám vše v základní variantě a ještě k tomu využiji slevovy kód, ale ne, firma je na tyto lidi velmi dobře připravena, prostě nic levně nepůjde. Jsem přesvědčena, že aplikace mi schválně upravila obě data, není možné, že bych se u obou spletla o jeden den. Firma tedy dosáhla svého. To co jsem mohla zaplatit navíc za jejich nabízené služby jsem stejne zaplatit musela, jinak bych neodletela. Jedna letenka mě tedy nakonec stála 2300 Kč.
    Zloději, akorát dělají poctivým Čechům ostudu.

    OdpověďZrušit
  45. Jan Handl
    12. 1. 2024 v 12:15

    Na jaře 2020 jsem koupil letenky do usa za ca. 40 tis. Kvůli kovidu samozřejmě zrušeno. Asi po dvou měsících vrátili 22 tis, stále dluží 18 tis. Zloději, přes ně už nikdy nic nekupovat.

    OdpověďZrušit
  46. Iva Tatranová
    12. 1. 2024 v 12:15

    Bohužel se přidávám s negativní recenzí na společnost Kiwi. Poslali jsme přes ně kolegu na pracovní cestu. Nastal problém s navazujícím letem, který jsme se pokoušeli řešit hned vyvoláváním na jejich podporu. Ta sídlí podle telef. čísla někde v Anglii, pokaždé zvedne telefon někdo jiný, takže neustále dokola vysvětlujete svůj problém a vždy vám někdo slíbí, že problém budou řešit, jen musíte čekat, až vám na email pošlou možnou alternativu. Sedí tam evidentně banda děcek různých přízvuků, kteří mají hezky naučené slušné fráze, ale pomoc nečekejte. Než se vůbec pokusí přebookovat let, letadlo mezitím uletí. Tak vás klidně nechají čekat na letišti třeba 30h. Když kolega našel let, kterým by mohl letět, Kiwi nebylo schopno rezervaci uhradit a chtělo ho nechat na letišti dalších 24h. Po domluvě jsme tedy tuto část rezervace zrušili. Kolega si na místě koupil letenku novou. To vše dle instrukcí od Kiwi s tím, že po návratu máme zažádat o refundaci za zrušený let. To se dělá tak, že jim na server máte nahrát účtenky, ale server vám aspoň 3x spadne nebo je jiný problém. No a hned jak to nahrajete, přijde vám email, že refundace není možná, to byla asi jejich nejrychlejší reakce. Můžete napsat na jejich podporu nebo si zanadávat do telefonu, ale pokud se nerozhodnete soudit, tak šance asi nulová. Přitom kdyby nám furt netvrdili, ať čekáme, že situaci řeší, mohl by kolega na místo dorazit o dva dny dříve (nakonec si tu novou letenku stejně kupoval), nezmeškat důležité schůzky, které už nešly znovu domluvit, nezmeškat rezervaci v hotelu na místě, neplatit hotel a další výdaje na letišti a tak dál, zkrátka ztráta veliká.

    OdpověďZrušit
  47. Beata
    12. 1. 2024 v 12:15

    Přes Kiwi.com nikdy více!!! Koupili jsme narychlo letenku z důvodu nemoci dcery a hned po úhradě zjistili, že jsme se spletli v termínu, konkrétně v měsíci a že místo v 6.února je koupená na 6.března, volali jsme tedy opravdu obratem do 5 minut od objednání na zákaznickou linku a tam jsme se dozvěděli, že s tím už nic nejde dělat a že nám dají 10euro slevu na novou letenku :D, ptž máme koupený jen základní tarif, cože jako?? Přitom jsme samozřejmě chtěli doplatit rozdíl v ceně letenek a stejně nás poslali do háje a vykašlali se na možnost s tím cokoliv dělat! Prostě absolutně nedoporučuju a lituju všechny jejich zákazníky, kteří s nimi museli řešit jakýkoliv problém :(…hrozná ostuda manažerů této firmy!

    OdpověďZrušit
  48. Barbora
    12. 1. 2024 v 12:15

    Je to stejné jako u všech tady.. jsou to zloději, let zrušen, peníze v háji, nabídli jen úpný šušeň jako kompenzaci a ještě ve formě jejich kreditů, případě alternativní let, který naprosto nevyhovuje (jiný den příletu i odletu). Snažím se platbu reklamovat u banky.

    OdpověďZrušit
  49. Z.
    12. 1. 2024 v 12:15

    Jsou to zloději, nelze vrátit letenku ani v měsíčním předstihu.

    OdpověďZrušit
  50. Hana Valesova
    12. 1. 2024 v 12:15

    Dobrý den, prosím máte někdo zkušennosti s žalobou na KIWI. 

    Koupila jsem si od společnosti Kiwi.com s.r.o. 2 zpáteční letenky z Prahy do Tokia od dopravce LOT Polish Airlines za 27 tis. Kč. Pak tedy ještě další 3 letenky na stejnou cestu jiný datum za 44 tis. Kč (u těch se stalo to samé, ale jen ještě moji žádost o vrácení peněz nijak nevyřídili. Nicméně předpokládám, že to bude úplně stejné a nedají mi nic).

    Od společnosti Kiwi. jsem obdržela zprávu, že dopravce LOT Polish Airlines změnil itinerář letu. Změna letových časů neumožňovala let realizovat, protože při zpátečním letu z Tokia do Prahy s přestupem ve Varšavě byl naplánován let z Varšavy do Prahy dříve než letadlo z Tokia do Varšavy přiletělo.

    Společnost Kiwi.com s.r.o. mě nabídla asistované vrácení peněz. Informace, které společnost Kiwi.com s.r.o. uvedla pro asistované vrácení peněz, jsou, že v tomto případě o vrácení peněz požádá společnost Kiwi.com s.r.o. mým jménem. Upozornili mě, že vrácení peněz nemusí být vždy možné a že někteří dopravci vracejí peníze pouze alternativní formou (například poukaz nebo kredit), nikoli formou peněz. Doporučili mi, abych si dopředu ověřila, zda na vrácení peněz mám nárok.

    Ověřila jsem si tedy telefonátem, jaký mám v tomto případě nárok na vrácení peněz u dopravce LOT Polish Airlines před požádáním žádosti o refundaci peněz. Dopravce LOT Polish Airlines mi sdělil, že mám nárok na 100% vrácení peněz, protože v tomto případě let není možné uskutečnit. Poté jsem zažádala společnosti Kiwi.com s.r.o. o asistované vrácení peněz.

    Společnost Kiwi.com s.r.o. v lednu 2023 odpověděla, že moje žádost o vrácení peněz je vyřízená, a sice tak, že mi připisují formou kreditu částku 12 925, 34 Kč. Tento kredit si můžu využít v průběhu dalších dvou let. S nikým se nedá komunikovat, jen s nějakým chatbotem.

    To jsem teda nečekala:-) Jsem samozřejmě úplně blbá, protože jsem si mohla přečíst recenze o společnosti KIWI na internetu a nikdy si tudíž žádnou letenku přes ně nekoupit…

    Někde jsem si načetla, že můžu zkusit poslat předžalobní výzvu, poslala jsem jí pro jistotu datovkou, na ni samozřejmě nijak neodpověděli. 

    Zkusím tedy žalobu. Pomohlo by mi kdyby mi někdo dal nějaký vzor, pokud už tím prošel a byl úspěšný a nějaké peníze z nich dostal. Neuvěřitelní šmějdi.

    Moc děkuji

    OdpověďZrušit
  51. Petr
    12. 1. 2024 v 12:15

    Dobrý den, právě absolvuji cestu kolem světa a neprozřetelně jsem se nechal nalákat na nízké ceny od Kiwi.com. Koupil jsem přes tuto společnost více letenek a téměř se železnou pravidelností vám napíší, že se změnil odlet, klidně i o 24 hodin, nebo se prodlouží o 10 hodin čekání na letišti. Dnešní přiklad: odlet 4. 5. z Acapulco do Mexico City dle itineráře měl být 4. 5. 15.47 s přiletem v 17.10 a následný let z Mexico City do Tuxtla za cca 2 hod. po příletu, takže 4. 5. v 19.15. Náhodou jsem se odbavil dnes 2. 4. a z boarding passu zjistil, že let z Acapulco je dne 5. 4. ve 0.42 hod!, přičemž návazná letenka zůstala ve stejném čase. Podotýkám u stejné společnosti a bez předešlé informace odKiwi.com (v jiných případech mě alespoň informovali. Tak na to doslova čumíma nevěřím vlastním očím. Takže děkuji Kiwi a kupuji novou letenku, protože mám zajištěné na
    letišti auto a také hotel. Nedoporučuji kupovat tyto letenky! Odlet z jedné destinace změnili skutečně o 24 hodin, přičemž mám zajištěný hotel. Nemá smysl dokupovat pojištění, jednak to je složitý proces vymáhání, jednak se o,amžitě letenka prodražía dostanete se na cenu u letecké společnosti a stejně se s nikým nespojíte. Pochybuji, že by někdo byl ochoten platit 60kč za minutu např. z Mexico a čekat na lince. Kromě toho kontakt téměř nenajdete. Děs! To mě čeká ještě 8 letů……asi se tímto způsobem nevrátím.

    OdpověďZrušit
  52. Martina
    12. 1. 2024 v 12:15

    Žiaľ, u mňa rovnaký scenár. Zmenili mi odlet z Viedne do Barcelony o 23.55 hod skôr a odlet z Barcelony do Viedne o 23.55 hod tiež skôr . Pôvodne mal byť odlet z Viedne 05.09.2023 ( zmenili na 04.09.2023 ) a odlet z Barcelony 12.09.2023 ( zmenili na 11.09.2023 ) . Samozrejme vopred zaplatená dovolenka, transfer z letiska na hotel ….na moju reklamáciu, že nesúhlasím so zmenami mi odpovedali, že žiaľ oni za to nemôžu lebo obidva lety zrušila letecká spoločnosť, ale ako odškodné mi dajú 10 EUR formou kreditu !!!!!!! . Pointa je, že spoločnosť ktorou som mala „letieť“ vôbec v dňoch a časoch ktoré som zaplatila vôbec nelieta, čo som zistila až dnes. Spoločnosť KIWI ma drzo okradla o 180 EUR. Možno si niekto prečíta recenzie skôr ako si kúpia letenky a nenaletia podvodníkom.

    OdpověďZrušit
  53. Pavol
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zaplatenu letenku mi nezarezervovali, az po par hodinach mi prisla odozva ze medzicasom cena letenky stupla o 120€. Tak som doplatil lebo surne pracovne som musel vycestovat. Check-in sa im vraj nepodaril a to mi napisali o 4 rano. Tak som sa behom 10 sekund nastastie zacekoval online a zistil ze aerolinka ma napisane uplne ine batoziny. Mal som hodinu odchod na letisko do viedne, nikam sa neda dovolat, vsade iba Boti ktory stoja na dve veci a tak som to teda riskol s tou batozinou.
    Uz som na letisku a vsetko som nejak obehal, no v aerolinke a na informaciach si tukali na celo ked som im ukazal co mi poslali. Budu este o mne urcite pocut

    OdpověďZrušit
  54. Svatik
    12. 1. 2024 v 12:15

    Dopisuju si s podporou Kiwi poprvé a naposledy s těmi šejdíři. Při rezervaci 10 Kg na letence jen 7 kg odpověď na příčinu žádná jen mi doporučili přikoupit zavazadlo na jednosměenou cestu na Filipíny za 15 500 Kč. Ne to opravdu není vtip.

    OdpověďZrušit
  55. Lucie
    12. 1. 2024 v 12:15

    Recenze jsem četla bohužel pozdě takže obavy byly. Nakonec vše perfektní.Letela jsem s dětmi do Bulharska, tady jsme byli odbavení, zpět jsem se musela odbavit až před odletem, ale žádný problém nenastal. V letadle jsme seděli vedle sebe i když jsem sedadla neměla objednané ale dala je náhodně. V aplikaci jsem měla veškeré informace a když jsem se potřebovala na cokoliv zeptat tak mi přes messenger na Facebooku odpovídal pán do hodiny.
    Za mě super 👌

    OdpověďZrušit
  56. Milan
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zakoupil jsem letenky do Manily přestup v Rijádu. Na moje dotazy odpověděli že neví ale věděli dobře jestli potřebuji vízum na přestup, za 4 lidi včetně kojenců jsem zaplatil v Rijádu zdejšímu chudému králi 12 000 Kč za vízum kvůli přestupu a 4 minutovému pobytu mimo terminál který ale navazuje. Kiwi neví z jakého terminálu operuje Wizzair a z kterého Etihad (samozřejmě jsem se nedozvěděl nic ani od Letiště ani od Wizzairu asi dostávají všichni od krále tučnou provizi. Další neskutečná zlodějna kterou zkoušeli je přidání dvou 20kg zavazadel napsali že si to mohu samozřejmě doobjednat ale po rozkliknutí odkazu jsem zůstal ohromen za dva kufry příplatek přes 30 000 Kč!!! Etihad má 2 kufry nebo 40kg na cestujícího v ceně a Wizzair měl za jeden kufr do Rijádu 1600 Kč trochu rozdíl, chtěl jsem adekvátní cenu prý by rádi vyhověli ale nejde to. Po šesti dotazech a větším nátlaku jsem se teprve dozvěděl mé číslo rezervace u Wizzairu kde jsem si kufry dokoupil sám a ušetřil tak poplatek Kiwi ve výši za zprostředkování cca 27 000 Kč. Nicméně o 12 000 Kč za zbytečná víze chudému saudskému králi jsem přišel stejně.

    OdpověďZrušit
  57. Radovan
    12. 1. 2024 v 12:15

    Absolutní šmejdi. Zakoupeno 8 letu v ruznou dobu, ani jeden neprobehl bez problemu. Každý let několikrát časově posunut, jeden zrusen par dni pred odletem, vsechny jsem si musel na poslední chvili odvavit sam protože udajne meli výjimečně problem. Podpora k nicemu, jen opakuji porad to stejne dokola bez jediné pomoci. Kompenzace za zruseny let stale nepřišla. Už nikdy vic. Všem doporučuji se společnosti Kiwi vyhnout

    OdpověďZrušit
  58. Hana
    12. 1. 2024 v 12:15

    Čerstvá zkušenost z 1.10.2023. Neprovedli online odbavení, které jsem si objednala, u jednoho pasažéra při zpáteční cestě a na letišti mne to stálo 45 GBP. Při reklamaci (umění dohledat, jak se dělá) mi sdělili, že mne Rainair vyzval k ověření dokladů a že jsem to neprovedla, tak mi nic nevrátí. Bohužel to ale není pravda. Nikdo po mne nic nechtěl, navíc, když první odbavení při cestě tam bylo v pořádku, proč by ty samé doklady nestačily při cestě zpět. Po této zkušenosti již s kiwi.com jistě nikam nepoletím.

    OdpověďZrušit
  59. Michal
    12. 1. 2024 v 12:15

    Pouze nepříjemné zkušenosti s Kiwi, které zahrnovaly spamování společností. Pravidelně mi zasílali e-maily s nabídkami a výzvami k odbavení, abych neplatil 55 € za odbavení na letišti s doporučeným dopředu odbavením. Když jsem se pokusil odbavit předem, zjistil jsem, že odkaz, který mi byl zaslán, nefungoval. Tuto situaci jsem řešil s jejich zákaznickou podporou, která mi sdělila, že nemůže nic udělat a že se mám odbavit na letišti za svých 55 €

    Dalším problémem byla nečekaná změna mého přestupu z jednoho londýnského letiště na druhé. Tato změna znamená, že jsem nucen cestovat 2 hodiny mezi letišti a platit dalších 85 € za dopravu s 2 přestupy někde v centru Londýna. Doufám že nebudou po mně chtít zaplatit nějaké vízum abych se vůbec mohl přesunout do druhého letiště. Kromě toho, že nedokáží odbavit můj první přestup a musím se o to postarat sám, tak se jim nepovedlo odbavit ani druhý přestup na tom druhém londýnském letišti, takže na něj musím dorazit ještě dřív. To mi způsobuje vážné obavy, že možná nestihnu můj let a přijdu tak o peníze. V současné době mi Kiwi nabízí pouze slevu 10 € na příští let jako kompenzaci za všechny tyto nepříjemnosti, což považuji za nepřiměřené vzhledem k významným problémům, kterým budu kvůli Kiwi čelit.

    OdpověďZrušit
  60. SIM
    12. 1. 2024 v 12:15

    11/2023 Zdravím všechny, kteří si zakoupili letenky přes kiwi, následně zjistili, že jsou úplně v h*****, a teď čtou jedno-hvězdičkové recenze. Protože přesně to je i můj případ:D. Bohužel, zakoupili jsme lety přes Kiwi s Ryanair a až potom jsme zjistili ,co všechno nás čeká… Nemusím asi psát, že do Kiwi se nikdy nedovoláte/ na webu se dovíte, jak je to všechno v pohodě a ízy ,ale když se to náhodou nepovede,tak to není jejich chyba a nepomůžou /Každopádně, je tu naděje, jak se vyhnout poplatku 65 euro/1os.1let/ na letišti za check in/protože Ryan vás s letenkou přes Kiwi nepustí 24 hodin před odletem na online check-in/ Pokud se vám podaří projít identifikací cestujícího pro Ryanair/ vyzvou vás mailem,dělá to ten který zakoupil letenku, a doporučuji muže:D moc to nepobírá změny vlasů,makeup atd a počítejte s tím že to budete dělat několikrát než se vám to podaří/ Pak jděte na stránky Ryanair a KUPTE SI SEDADLA TAM I ZPĚT!Pokud to uděláte, získáte boarding pass okamžitě,tam i zpět/ i 14 dnů před odletem/ Pokud byste to neudělali, budete čekat jako všichni na lhůtu před odletem,abyste mohli udĕlat online check-in, ale k tomu vás Ryanair nepustí jen díky tomu, že má spory z Kiwi, které si vyžerete vy.. Můj bratr pracuje na londýnském letišti a nemohl věřit tomu, že jsme udělali takovou blbost:D/ kupovat přes Kiwi/ protože problémy s kiwi:zoufalými cestujícími řeší každý den několikrát, taky ale nemohl věřit tomu, že se nám to povedlo:) A zaměstnanci Ryanair mají bonusy za každý check in zoufalého cestujícího nebo kufr který se nevleze do rozměrů, takže tam bych pochopení nehledala.. tak snad to vyjde i vám a příště určitě bez Kiwi…

    OdpověďZrušit
  61. Lukáš
    12. 1. 2024 v 12:15

    Rozhodně nekupujte nic u kiwi. Osobní zkušenost je katastrofa. V případě jakýchkoliv i banálních potíží vám napíšou, že si to máte řešit přímo s dopravcem a že je to nezajímá. Dopravce vám zase řekne, že nejste ten, kdo u nich kupoval letenku. Např. Ryanair před kiwi nepřímo varuje. Kiwi už nikdy !

    OdpověďZrušit
  62. ivan
    6. 3. 2024 v 20:00

    Naprosto katastrofální služby, už nikdy. Nedokážou nic vyřešit, navíc lžou. Letecká společnost napřímo jednoduše vyřešila. Kiwi tvrdilo že to nejde kvůli letecké společnosti. Nikdy více!!

    OdpověďZrušit
  63. Marek Suchán
    4. 4. 2024 v 13:33

    Bohužel s kiwi mám také špatnou zkušenost. Před 3 měsící nám zrušili let do Izraele. Navrhli posunutí o 3 dny. To jsme neakceptovali a požádali o vrácení peněz. Zpáteční letenku nám neproplatí vůbec a tu do Izraele zřejmě až ještě déle. Komunikují jen přes umělou inteligenci. Prostě odpoví že na tom pracují a hotovo.

    OdpověďZrušit
  64. Jozef
    9. 4. 2024 v 13:49

    Hrůza zrušil jsem let 3 týdny před odletem.Bylo mě řečeno že jsem měl špatný balíček .Vráceno 257 Kč že 7 tis.

    OdpověďZrušit
  65. Zdeněk Lavička
    2. 6. 2024 v 17:25

    Koupili jsme si na 🥝.com zpáteční letenky na Maltu + 2 zavazadla 15kg. Při odbavování v Praze nám řekli, že máme jen příruční zavazadlo 2 kg do kabiny, tzv. Economy Basic. Ukázali jsme jim vytištěné propozice letu, kde máme zavazadla nahlášená. Prý to kiwi neposlalo. Zaplatili jsme 2x 40 euro. Na Maltě se nám podařilo dovolat se na help linku a žádali jsme, aby zařídili, že při odletu bude vše ok. Při odletu jsme byli informováni, že máme opět Economy Basic. Když jsme vyslovili název společnosti kiwi.com, tak se úředník pousmál a vzal nám zavazadla zdarma😀úplně totéž řešila rodina za námi ve frontě, ti měli ještě dvě děti a v Praze zaplatili 160 euro. Také jim to na Maltě prominuli. Je to tedy „jen 80 euro“, ale nasadíme všechny síly, abych to z těch podvodníků dostal. P.S. když jsme našim dětem řekli, že máme letenky od kiwi, tak se vyděsili. Co prý jsme to provedli! Synovi totiž vloni posunuli let o dva dny dopředu a dozvěděl se to pár dní předem, zavazadla mu taky nenahlásili., musel přiobjednat hotel, ale to jsme bohužel nevěděli, ze taky naletěl kiwi. Přeji všem hodně úspěchů při vymáhání dlužných částek.

    OdpověďZrušit
  66. Petra Kučerová Rakušanová
    25. 6. 2024 v 19:47

    Můžete mi prosím také poradit jak řešit reklamaci ve své bance o vrácení peněz za letenky? Moc vám děkuji.

    OdpověďZrušit
  67. Karolína
    21. 7. 2024 v 17:37

    Před odletem jsem narazila na recenzí tady v článku, vylekalo mě to!
    Měla jsem zmatek s toho, jak správně v rezervace napsáno mé jméno a příjmení. Dovolala se jsem po zadání čísla rezervace ( bez toho vy se nedovolate, myslím si, není to úplně dobře pro zákazníky. ) peníze za změnu JP vrátili hned☝🏻👍🏻prý, měla jsem to správně napsáno. Oznámení zpoždění letadla chodili v čas. Aplikace je jednoduchá. Jsem spokojená se společností kiwi 😊

    OdpověďZrušit
  68. Ladislav
    27. 8. 2024 v 19:00

    Podvodná společnost, okradli o peníze za neuskutečněný let a nevpustili na letišti s příručním zavazadlem i když jsem byl u brány cca 2 hodiny před odletem. Po komunikaci s nimi mě začali napadat scammers z Ugandy a chtěli abych jim poslal peníze. Pozor na podvodné jednání těch hajzlů.

    OdpověďZrušit
  69. Ladislav Cendelin
    27. 8. 2024 v 19:22

    Kiwi.com Podvodná společnost, okradli o peníze za neuskutečněný let a nevpustili na letišti s příručním zavazadlem i když jsem byl u brány cca 2 hodiny před odletem. Po komunikaci s nimi mě začali napadat scammers z Ugandy a chtěli abych jim poslal peníze. Podvod

    OdpověďZrušit
  70. ALAN
    11. 9. 2024 v 17:59

    KIWI – NIKDY!!! Zarezervoval a zaplatil jsem si u Kiwi.com 2 letenky do Říma, bohužel jsem se nepodíval na recenze týkající se této společnosti. 1 letenka byla na bratra, který nemohl ze zdravotních důvodů odcestovat. V el. systému Kiwi.com jsem změnil cestujícího na svou manželku a zaplatil nehorázný poplatek 3.087,11 Kč za změnu cestujícího (3 týdny před odletem) a v časovém termínu, který odpočítává čas v el. systému. Po nahlédnutí do rezervace bylo stále jméno bratra a ne mé manželky. Telefonicky jsem se 2. den dotelefonoval na Kiwi.com kde mně sdělili, že nastala chyba systému a že to napraví. Po týdnu, kdy letenka byla stále nezměněna jsem se rozhodl letenky zrušit, protože jsem nechtěl riskovat že neodletím. Za letenky jsem zaplatil celkem 12.587,21Kč, druhý den přišel e-mail s informací: S radostí vám oznamujeme, že jsme vám vrátili peníze formou kreditu Kiwi.com. Částka k vrácení:251,47 Kč. Tento kredit Kiwi.com můžete využít v průběhu dalších 2 let.
    Již nikdy více Kiwi.com a kdybych tušil, že se jedná o českou firmu (s.r.o.), asi bych hledal více informací….

    OdpověďZrušit
  71. Irena
    9. 12. 2024 v 18:15

    Dobrý den, nejsem běžným pisatelem recenzí, ale nyní mi to nedá. Asi před 3 roky jsem jednou kupovala letenku pro malou skupinu prěs Kiwi a super, poslali palubní lístky do aplikace, nemusela jsem hlídat, paráda!!!! Po dlouhé době jsem je využila znovu, protože jsem potřebovala narychlo zařidit cestu z Argentiny domů a věděla jsem, že budu jen omezeně na příjmu, tak jsem si pomyslela, že to bude fajn, si jen před odletem stáhnout palubní lístky z aplikace!!!! ale!!!! 1. překvapilo mě fee, driv nebylo žádné, 2. odbavte se u letecké společnosti přímo, my to neděláme, na dotaz, aby zjistili u leteckych spolecnosti, od kterych nam prodali letenky, zda jachtarskou zachrannou vestu máme dat do odbaveneho ci prirucniho zavazadla, mi odpovidal nesmyslne robot. Kdyz uz sam vyhodnotil, ze nezvladne, tak pry preda lidskeho kolegovi, ktery se kupodivu nikdy neozval….. Takze Kuwi uz nikdy!!!!

    OdpověďZrušit
  72. Martin
    8. 2. 2025 v 14:41

    Mam s Kiwi pouze pozitivní zkušenosti. Minuly rok i tento jsme letěli do Thajska(+vnitrostátní přelety) a absolutně bez problémů. Nezažil jsme však jak by řešili problémovou situaci tzn jak čtu komentáře asi jsme měl jenom štěstí.
    Jak píšu moje zkušenost doposud bez potíží.

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

  • letiště Praha
  • letiště Doha (Katar)
  • letiště Řím (Itálie)
  • letiště Heraklion (Kréta)
  • letiště Paříž (Francie)
  • letiště Antalya (Turecko)
  • letiště Southend (Anglie)
  • provozovatel: Ondřej Kubíček
  • tel. kontakt: +420 607 280 990
  • mail: informat@flyradar.cz
  • adresa: Kurzova 2196

Sledujete rádi přímý přenos z Letiště Praha? Letecká mapa s letadly online najdete v sekci planespottingu.

Letadla, letiště a vše z oboru letectví a letecké dopravy najdete přehledně právě na webu FlyRadar.cz.

  • letadlo Boeing 787
  • letadlo Boeing 737
  • letadlo Boeing 747
  • letadlo Boeing 767
  • letadlo Airbus 320
  • letecké dny v ČR
  • recenze eSky
2024 © FlyRadar – Sledování letů a letadel