Grimag
  • FlightRadar24
    • Aplikace
    • Česky
  • Flight Tracker
    • AirNav RadarBox
  • Sledování letů
    • Letecký provoz
    • Zpožděný let
    • Letový řád LKPR
    • Letiště Lanzarote
  • Planespotting
    • Playtvak online
    • Letiště Tokio
  • Lodní radar
  • Letectví
    • Palubní lístek
    • ÚCL
    • Poprvé letadlem
    • Řídící let. provozu
    • Řízení let. provozu
    • Zakázané předměty
    • Léky do letadla
FlyRadar > SmartWings: recenze + zkušenosti

SmartWings: recenze + zkušenosti

SmartWings letecká společnost recenzeSmartWings: Jaké recenze a hodnocení má od svých klientů? Mají nějaké problémy? Zkušenosti z letadla níže. Je to největší letecké společnosti v ČR, která nabízí lety po Evropě i mimo Evropu s odlety z Prahy, Brna a Ostravy, údajně za bezkonkurenční ceny.

Hledat levné letenky ⇒

SmartWings chce být první volbou pro evropské nezávislé letecké cestovatele. Proto maximálně redukuje administrativu a usiluje o nejlepší poměr mezi bezpečností a nízkými cenami. Před pár lety Travel Service úspěšně absolvoval přísný bezpečnostní audit mezinárodní letecké organizace IATA.

Obsah

  • Rozměrné náklady
  • Jak rezervovat letenku
  • 11 důvodů proč zvolit SmartWings
  • Recenze a zkušenosti na SmartWings
  • Lety pro CK

Rozměrné náklady

Kromě základních služeb nabízí SmartWings za další poplatky i přepravu rozměrných nákladů, extra zavazadel, zvířat a podobně. Každou letní sezónu přináší více letů do osvědčených cílů i novou nabídku žádaných destinací.

  • informace o postupu v případě zpožděného letu
  • zrušení letu leteckou společností (návod zde)

Jak rezervovat letenku

Letenku SmartWings zajistíte jednoduše přes online rezervační formulář. Zaplatíte online platební kartou Visa, Mastercard či přes PayPal. Zakoupit letenku lze také telefonicky s příplatkem 250 Kč na osobu, na přepážce SmartWings na Letišti Václava Havla Praha či u letenkové agentury. Ještě 2 hodiny před odletem můžete svůj let změnit (v sekci Moje rezervace).

11 důvodů proč zvolit SmartWings

  • Máme dlouholeté zkušenosti s leteckou přepravou.
  • Nabízíme lety po Evropě za ceny od 1990 Kč.
  • Zajišťujeme vysoké bezpečnostní standardy.
  • Poskytujeme zázemí početné moderní flotily letadel.
  • Pracují pro nás zkušení piloti a palubní průvodčí.
  • Naše rezervační centrum obsluhují vyškolení operátoři.
  • Letenky SmartWings zajistíte jednoduše a bezpečně přes internet.
  • Naší předností je i rychlé odbavení díky výkonným přepážkám.
  • Na všech letech vám bezplatně přepravíme 15kg + 8kg zavazadlo.
  • U letů nad 4 hodiny poskytujeme kvalitní teplé občerstvení zdarma.
  • Náročnějším klientům nabízíme služby Travel Plus Comfort a Business Class.

Recenze a zkušenosti na SmartWings

Následující recenze letenek SmartWings, potažmo služeb Travel Service, se objevily na cestovatelských webech minulý rok.

Roman: „Letěl jsem s nimi několikrát. Vždycky starý letadla, kde u prvního jsme se s kámoškou smáli, že ani nevzletíme… Sedadla velký, místo na nohy žádný. Možnost vzít si jen 15kilový zavazadlo. Při všech letech zpoždění, u 4 letů dokonce přes 2 hodiny. Nikdy více.“

Cestovatel s přezdívkou Prix: „My letěli se SmartWings v srpnu na dovolenou z Prahy do Španělska – a oba lety byly bez problémů, žádné zpoždění, na palubě se podávalo jídlo a pití. Jediné, co mě zarazilo, tak letadlo bylo takový retro a nepůsobilo na mě moc bezpečně.“

Cestovatel s přezdívkou Michal: „Někdy je to trochu zábavnější. Nemají online check-in. Jednou se mi stalo, že jsem na jejich letu Praha – Split letěl mongolským letadlem najatým i s mongolskou posádkou, což byla velmi zajímavá zkušenost.“

Cestovatelka s přezdívkou Avela: „S Travel Service jsme letěli do Las Palmas na Kanárské ostrovy. Letadlo stařičké, letušky protivné, jídlo tam i zpět stejné, a to studený řízek a nepoživatelný bramborový salát. Navíc oba lety zpožděné o více než hodinu. TVS se tváří jako bůhvíco, ale letenky jsou drahé a služby nulové… Děkuji, ale již nikdy více. Výbornou zkušenost máme s portugalskými TAP, doporučuji.“

Ondřej: „Změna typu občerstvení mě nechává chladným. Na palubu si přece můžete vzít jakékoli jídlo kromě tekutin. Já před každým letem zajdu do letištní Billy a nakoupím si to, na co mám chuť, a za běžné ceny. Jen nic tekutého nebo uzavřeného. A při zpoždění žádám u letecké společnosti vyplacení kompenzace za zpožděný let.“

Lukáš: „SmartWings je standardní evropská aerolinka, není třeba mít obavy o bezpečnost. Mají-li nějakou špatnou pověst, je to způsobeno tím, že často mění letové řády, ruší linky, v sezóně mívají nezřídka zpoždění, dále je tu zákaznická podpora fungující takzvaně na český způsob – náš zákazník, náš otrok. U letenky SmartWings je třeba počítat se vším…“

Lety pro CK

Zvlášť pokud využíváte služeb některé české cestovní kanceláře, s velkou pravděpodobností se letecké přepravě od společnosti Smartwings nevyhnete. Jen v minulém roce obsloužila zhruba 2,7 milionu cestujících. V takovém případě nezbývá než doufat, že právě u vašeho letu vše klapne na jedničku.

Letadlo společnosti Smartwings před odletem z Tenerife
Led 6, 2024Gustav Ulrich

Mohlo by se Vám také líbit
 
Levné letenky do Austrálie
 
Letiště Brusel
Komentáře: 53
  1. Barbora Šámalová
    12. 1. 2024 v 12:15

    Kdyby tu byla ta možnost, dala bych „HROZNÉ, KATASTROFÁLNÍ, OTŘESNÉ“ a „NIKDY VÍCE“. Když jsme měli 4,5hodiny zpoždění, tak se o nás nikdo absolutně nepostaral, nikdo nám nic neřekl, vykašlali se na nás. Prostě jen zhasli Gate a začali odcházet. Nevěděli bychom, že máme nárok na občerstvení, kdyby se někdo přímo nezeptal a oni to teprve potom nezačali tedy vyřizovat. Ani po nástupu na palubu se nám nikdo neomluvil až asi do poloviny letu, kdy jsme se stejně důvod nedozvěděli a omluva byla dosti vlahá. Při příletu absolutně nulové informace pro cestující s navazujícími lety. Když jsme pátrali po odškodnění, dostali jsme e-mailovou adresu, na které už více jak 4 měsíce není nikdo schopný jakkoliv zareagovat, jakkoliv odpovědět. To samé platí pro kontaktní formulář, kde se dušují odpovědí do 24 hodin. Na jediném telefonním čísle, které tato strašná společnost má, se vám omluví a řeknou, že oni s tím nic nenadělají, že mohou celou záležitost pouze předat reklamačnímu oddělení. A to se, samozřejmě, nikdy neozve. Nereagují ani na výzvu od Úřadu pro civilní letectví.
    Omlouvám se za CapsLock, ale chtěla bych opravdu DŮRAZNĚ VAROVAT PŘED TOUTO NESCHOPNOU SPOLEČNOSTÍ.

    OdpověďZrušit
  2. Anna
    12. 1. 2024 v 12:15

    zrušený let bez udání důvodu na poslední chvíli, naprostá nemožnost Smartwings kontaktovat. Kontaktní email neexistuje a na žádost o kompentaci přes jejich kontaktní formulář i přes opakovanou výzvu nikdo ani neodepsal. Znovu s nimi nejspíš nepoletím, nestojí mi to za ty nervy, kdy vám zruší let a nikdo se s vámi víc nebaví.

    OdpověďZrušit
    • Josef
      12. 1. 2024 v 12:15

      Totální nasrání zrušený let bez udání důvodu a komunikace přes email katastrofa.Pojisteny let a nic z toho zrušili let a ještě strhli peníze katastrofa.Nikdy v životě už.

      OdpověďZrušit
      • Marta
        12. 1. 2024 v 12:15

        Nikdy viac s touto leteckou spolocnostou ,chovanie letusky pri lete z Turecka katastrofa,drza,arogantna.Ak potrebujete z niecim pomoct tak sa od tejto osoby (skoda,ze nemala menovku )doskate jedine ze zacne na vas vrieskat.Co si myslia ze ked je to nizkonakladovka tak si mozu dovolit vsetko.

        OdpověďZrušit
        • Awara
          4. 6. 2025 v 8:08

          Ja se k vám přidávám, muj syn a jeho přítelkyně včera odletěli do Antalie Turecko,po celou dobu měli turbulence díky bohu se nic nestalo.nejhorsi bylo kdyz přistáli tak tak ,a vyšel mladej kluk mozna 20 let.je jedno koho dají aby pilotoval hrůza, okamžitě zrušit tuhle společnost. Nikomu nedoporučuji muj syn má i zpáteční letenku ale odmítá že do toho letadla starého nejde tak pojede autobusem nebo jiným letadlem.

          OdpověďZrušit
  3. Jana
    12. 1. 2024 v 12:15

    KIWI.COM Moje zkušenost bohužel špatná.Zakoupena letenka 4mesice předem.Dva dny před odletem nas informovali o posunutým  letu,ktery pro nás znamenal dostihy po příletu do Bangkoku.Tak tak jsme stihli let na Phuket a ke všemu jsme museli zaplatit 2000THB za odbavena zavazadla,ktera jsme již měli uhrazena při obj.letenek.Na základě toho jsem zažádala u Kiwi o vratku teto castky…..Bez úspěchu.. .Odkázali mne na formular,ktery nemohu najít.Takze má zkušenost je  6 dní na mejlu…..beh mezi letišti a 2000THB ztráta.Asi nechápou,že si celou dovolenou nehodlám  s nema dopisovat.Jak uvedl pan v předešlém příspěvku,proč se s českou společností nedá na ničem normálním domluvit v češtině???Co se týká angličtiny jsem samouk a posunuti  odletu vcetne reklamace i odbaveni zavazadel byly pro mne velké komplikace.Musela jsem obtěžovat kamarady a komunikaci různě přeposílat.Pro mne byla zkusenost s  Kiwi prvni a posledni obrovské zklamání.

    OdpověďZrušit
  4. Helca
    12. 1. 2024 v 12:15

    Dobrý den, moc bychom chtěli poděkovat za let který se uskutečnil ve čtvrtek 15. srpna z Prahy do Heraklionu. Díky moc milé obsluze v čele s vedoucí palubních průvodčí Magdalenkou a pilotce paní Janě. Byl to nezapomenutelný a moc příjemný zážitek a začátek dovolené. Takové chování bylo naprosto skvělé a minimálně o 2 třídy jinde než jsme dosud zažili. Paní Janě v kokpitu děkujeme za to, že si udělala čas a našemu špuntovi zamávala. Již 4 dny v kuse posloucháme, že bude taky pilot. Moc děkujeme a těším se zase někdy na palubě na viděnou.

    OdpověďZrušit
  5. Martin Liška
    12. 1. 2024 v 12:15

    Strašně, letěl jsem linkou doTirany tam i zpět. Obě cesty cca 2 hodiny zpoždění. Nikdo nás neinformoval, jak je u ostatních spolecnosti zvykem, v letadle se nikdo neomluvil… Na palubě jsem dostal vodu a mohl si koupit předražené, hnusně jídlo. Pokud prictu, co čtu o společnosti např. Že létají půjčenym,přes 30 let starým ukrajinskym letadlem, letí na jeden motor přes 2 hodiny, nouzové nepristanou a vedení to ještě schvaluje, mají x nouzových přistání za rok doporučuji rozhodně touto společnosti NELETAT!!!

    OdpověďZrušit
  6. Jirka
    12. 1. 2024 v 12:15

    Ty zážitky, co jsem prožil už NIKDY!!! Piloti s tím snad letěli poprvé(tvrdé přistání). Letušky neochotné(jako by je člověk otravoval). Ani obyčejnou vodu nedaly. Jako by to platily že svého. Letěl jsem s Cairoair a to byl jiný případ. Jídlo jsme dostali(letěli jsme do stejné destinace).

    OdpověďZrušit
    • banlung
      12. 1. 2024 v 12:15

      pane a vam podobni, vzhledem k tomu ,ze jste asi aviaticke embryo, tak se zdrzte komentaru o tvrdem pristani a jidle. letecka spol. neni hotel v oblacich a pokud pristanete a vylezete z trupu letadla po svych, pak je vsechno v poradku. asi vam nic nerika meteorologie, delka drahy, a nebo tzv. „autoland“ (automaticke samostatne pristani letounu bez zasahu pilota) ktere je ve vetsine pripadu tvrdsi, nez to se zasahem pilota. podobne komentare na ruznych diskusnich forech me zvedaji ze zidle. je to trapne, neprofesionalni a omezene. ja take nemluvim pani prodavacce jak ma vazit salat nebo pani uklizecce jak ma vytirat podlahu. ovsem do letectvi se evidentne velmi rad strefuje kazdy nouma z horni dolni ….ano je to atraktivni prostredi a pokud k tomu nekdo nema profesni pristup tak se alespon otira timto zpusobem. v souvislosti s jidlem snad ani komentar. na linkach cca do 4hod. letu neni treba cokoliv nabizet. max z prodeje. ano casy 60,70,80 let jsou bohuzel pryc. tak se nad tim prosim zamyslete….

      OdpověďZrušit
      • Nicol
        12. 1. 2024 v 12:15

        Dobrý den chtěli bychom se připojit k vašemu názoru. Co se týká občerstvení za možná ještě větší cenu a to nepisi o kvalitě než v samotném letadle vám prodají na letišti. Další věc letěli jsme včera po nějaké době opět se společností smartwings a můžu napsat že posádka letu číslo QS1441 z dne 14.9.2022 čas 0:50 z hurgada do Brna. Byl jeden z nejpříjemnější nejbezpecnejsich letu za posledních pár let co létame a to velké díky za jeho profesionalitu patří kapitánu Pánu Urbanovi a a jeho posádce. Prostě bezpečný příjemný a profesionální přístup doufáme že opět budeme mít tu čest letět s panem Urbanem a jeho posádkou děkujeme Nicol a Ondřej

        OdpověďZrušit
      • bull
        12. 1. 2024 v 12:15

        banlung ty makáš pro smartwings co? autoland si strč do konečníku kokote

        OdpověďZrušit
      • Pavel Křivka
        12. 1. 2024 v 12:15

        Zkuste např. Bangkokair, cca 1 hod letu, budete koukat na servis. Zkuste u smartwings něco reklamovat (zpoždění, poškozené zavazadlo), hrají hru na mrtvé brouky.

        OdpověďZrušit
  7. René
    12. 1. 2024 v 12:15

    Po zjištění co je to za společnost, zrušení letu bez toho aby nabídli alternativu oznámení jen emailem a potom ještě 3x změna a ty ceny oproti jiným leteckým společnostem hrůza. Kdybych si zjistil podmínky a ceny letu někde jinde, s nimi už bych neletěl. Pokud nezmění cenovou politiku tak dávám této společnosti tak rok.

    OdpověďZrušit
  8. Vendula
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nikdy, nikdy více!!!! Reklamaci mého poškozeného zavazadla stále nemám dokončenou ( let byl v ZÁŘÍ a Ano je PROSINEC) reklamační formulář potvrzen, uznán a od října bez odezvy. Nereagují, neodpovídají!!!!

    OdpověďZrušit
    • Karin
      12. 1. 2024 v 12:15

      Dobry večer ‚mam podobny problem .dne 5.10.2022 reklace zavazadla dodnes zadna odpověd.na info lince mam mit trpělivost řeši reklamace z druhe polovice zaři.

      OdpověďZrušit
  9. Vendula
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nikdy, nikdy, nikdy

    OdpověďZrušit
  10. Vláďa
    12. 1. 2024 v 12:15

    Do dnešního dne se s nimi táhám o kompenzaci za zpoždění letu z roku 2019. Když se mi ozval Ombudsman, dalo mi trochu naděje. Bohužel tím to skončilo. Když jsem podobnou věc řešil s Air France, bylo to během měsíce vyřízeno. Jinak v minulosti vždy vše v pořádku, ale tohle jejich jednání je opravdu neprofesionální. Bohužel, cestujete-li s českými CK, většinou poletíte právě se Smartwings a s největší pravděpodobností nějaké zpoždění nastane.

    OdpověďZrušit
  11. Julie Růžičková
    12. 1. 2024 v 12:15

    Mám velmi špatnou zkušenost. Na přímém letu Praha Sardinie nebyla doručena zavazadla třiceti cestujícím!!!!! Po několika hodinách přišel omluvný e-mail s informací, že zavazadla doručí za 4 dny. Nabídka kompenzace 120 euro, směšné!!

    Podle Montrealské úmluvy je v případě nedoručeného zavazadla kompenzace 1220 euro.

    Nákup je těch nezbytných potřeb, jako je hygiena a tričko a pantofle a plavky a opalovací krém jsou prostě drahé položky.

    Smartwings je naprosto diletantská a arogantní společnost.

    OdpověďZrušit
  12. Jiří
    12. 1. 2024 v 12:15

    Naprosto arogantní společnost. Zničili nám během cesty z dovolené 2 kufry, po vyřízení reklamace nám přišel slovensky psaný email, ve kterém nám oznámili, že jsou kufry stále použitelné a tím pádem nemáme nárok na odškodnění.j

    OdpověďZrušit
    • Pepa
      25. 11. 2024 v 18:28

      Ahoj Jiří,
      Za to buhužel nemuže společnost ale firma na nakládání letadel.

      OdpověďZrušit
  13. Vladimir
    12. 1. 2024 v 12:15

    Tak se podělím se zkušenostmi s spol.Smartwings. 1.9.2021 jsem cestoval na ostrov Korfu se spol.Fischer. odlet v 18,35 z Ruzyně. Byl na letišti 2,5 hod, před odletem. Samozřejmě jsem vyplnil odjezdová a prijezdovy formulář již 27.8. Když jsem se dostavil k přepážce na odbavení, předložil jsem pas, očkovací formulář, voucher do hotelu a pak v mobilu jsem ukázal QR cofe. K mému překvapení mne mladík u přepážky sdělil, že mám špatně vyplněný odjezdová Qr code, a sice nevím jakým způsobem, se v kolonce jméno jsem uvedené příjmení a v příjmení správně příjmení. Pracovník mne odmítl propustit do letadla a měl jsem znovu vyplnit formulář. Vím pozitivně, že jsem správně vyplnil jméno, už jenom proto, že jsem ho opravoval kvůli diakritice. Argumentoval jsem údaji v mobilu, v pase, v očkovací certifikátu, ukazoval jsem voucher od cestovky, ukazoval jsem op.ze se skutečně jedana o mne. Mladík poukazoval na to, že mají nařízeno dbát na, aby odjezdová dokument byl správně vyplněný, že také Řecka strana to kontroluje. Předstihem, na letišti v Korfu nás hnali jak stádo ovčí, jen neměli psy, a mavali abychom pokračovali dal. Já jsem ani nestačil vyndat mobil, abych ukázal qr code, přede mnou několik lidí měli qr code vytištěna, ale ani ten nekontrolovali, jen nám kynuté rukou, abych pokračovali do haly pro kufry.
    Na letišti v Ruzyni mne nikdo nebyl schopen pomocí a poradit, ani na informacích, ani vedoucí směny, všechny tvrdili, že to neumějí vyplňovat. Za dve hodiny jsem nebyl schopen vyplnit odjezdovy formulář, vždy jsem se zastavil na čísle letu QS2232, když jsem to ukázal vedoucí směny, tak mně radila, že mám zkusit napsat jen číslice letu, ale stále jsem nemohl pokračovat dál a vraceli mne to zpět do formuláře na začátek, co jsem již vyplnil. No zkrátim to letadlo mně uletelo, musel jsem se vrátit domů, jiná pracovnice Smartwingsu mne na bílá další Le na 2.9. V 5,10 let qs1114. Po hodinovém návratu domů jsem si za 5 minut vyplnil nový formulář na 2.9.na výše uvedený let. Nová letenka mne stala 4883 kc+40 euro z letiště v Korfu na hotel.
    Ovšem problémů nebyl konec. Planovany na vrat do Prahy byl 8.9. V 21,40.,ale 5.9.nam bylo sděleno, že nás let se přesouvá na 8.9. Už v 9,05. Táže jsem vlastně přišel o celý den pobytu, který jsem uhradil cest.kancelari. Zdůvodnění bylo takové, že nemohli naplnit dvě letadla, a tak to spojili, takže oni se zachovali racionálně, ale na úkor nás klientů, kterých nebylo málo a rozhodně se jim to nelíbilo a tak to nenechají.

    OdpověďZrušit
  14. Petr
    12. 1. 2024 v 12:15

    30.9.2021 při návratu z Turecka ( 3 hodiny zpoždění odletu QS1197) mi byl zničen kufr. Reklamoval jsem jeho opravu, či náhradu, SW reklamaci přijala, přidělila číslo reklamace 77914134 a konec. Na urgence vyřízení reklamace žádná odpověď. Nespokojenost.

    OdpověďZrušit
  15. Vít
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nerad něco kritizuji, ale zážitky na cestě do Dubaje a zpět ve službách Smartwings jsou opravdu ponižující. To, že jde o nízkonákladovou společnost přeci neznamená, že se personál bude chovat k cestujícím jako k obtížnému hmyzu a během více než šestihodinové cesty nabídne pouze jeden kelímek Aquily. Bylo hodně smutné sledovat, jak se stevardky k lidem chovají. Raději jsme nic nechtěli, abychom neobtěžovali…

    OdpověďZrušit
  16. Bara
    12. 1. 2024 v 12:15

    Smartwings nejhorší letecká společnost. Nás let trval 12 hodin (Praha-Mombasa), za celou dobu žádná ochota stewatdu, jídlo naprosto příšerné a ani nebylo teple, za celou dobu jsme dostali jen dva kelímky vody, a pokud jsme si nedošlo sami za závěs za letuskama nedostali bychom žádný další. Na 12 hodinovém letu žádný servis který by měl standartne odpovídat dane délce. Hrůza, celkové české aerolinky by se měli stydět a raději vůbec nevolit cizince nebo si uděláme ještě větší ostudu nez už Česko ma.

    OdpověďZrušit
  17. Robeir
    12. 1. 2024 v 12:15

    Nejhorší obsluha, volal jsem abych zeptal na info, ale odpověď byl hrozný, říkali mne abych se podíval na webová stránka.
    Já už vůbec nechci váš společnosti.
    👎👎👎👎👎

    OdpověďZrušit
  18. Hana Smejkalová
    12. 1. 2024 v 12:15

    18. března 2022 jsem odlétala na Madeiru Ostrov jsem dostala k 70 narozeninám. Nemohu si stěžovat, letušky byly milé a pozorné. Horší je to s cestujícími. Stačí jeden…v tomto případě matka s 2letým dítětem. A dítě hodinu řve hysterickým záchvatem, a to celou hodinu. Zpět – to samé – hodinu před přistáním poslouchalo všech 150 cestujících řev 2letého dítte. Všichni cestující se otáčeli, ale nedivím se, že nikdo nechtěl nic říct. Tak snad by měl být personál – chudáci letušky- na takovou situaci vyškolené? Jaký máte kdo názor na rodiče, co vezou 2leté dítě v letadle? A dnešní „moderní matky“ jsou zpitomělé „moderní VOLNOU VÝCHOVOU“. což znamená, že PRÝ !!!! se nesmí dítěti nic zakazovat, PRÝ !!! na to, co je špatně anebo dobře přijde dítě samo…napište prosím, který pošahaný psycholog to těmto matkám vykládá???? Hana Smejkalová Holoubkov

    OdpověďZrušit
  19. Radoslav Valeš
    12. 1. 2024 v 12:15

    Poděkování celé posádce stewardů k letu 28.03. QS4144 do Ománu Salallah .Hodně létáme s leteckou společností Smartwings pokaždé to bylo na horší úrovni. Ale tentokrát jsme opravdu byl let opravdu na úrovni a ochoty,komunikaci s cestujícími atd. opravdu jen takovýchto lidí více .

    OdpověďZrušit
  20. Veronika
    12. 1. 2024 v 12:15

    Moc bych chtěla poděkovat za profesionální přístup posádky,14.6 jsme odlétali na Djerbu,můj Syn 12 let na palubě dostal paničky strach z letu já ani přítel ho nemohli uklidnit,stalo se až poté co si ho vzala letuška dopředu a dokonce s ním promluvil o bezpečí létání i kapitán a syna uklidnil poté let bez problému,ještě jednou děkuji jméno kapitána mě vypadlo tak chci tímto moc poděkovat .

    OdpověďZrušit
  21. Ladislav
    12. 1. 2024 v 12:15

    Hlavně se modlete, ať Vám nepoškodí zavazadlo. Za poničený a prakticky již nepoužitelný cestovní kufr nabídnou odškodné 500 Kč. Prostě dobytek, nikoliv slušná firma. To se netýká vlastních posádek letadel, ale vedení společnosti.

    OdpověďZrušit
  22. Lucie
    12. 1. 2024 v 12:15

    Letěli jsme se SW koncem srpna do Varny a zpět. Vše bylo v pořádku. Zpátky jsme dokonce přiletěli o hodinu dříve. V letadle sice bylo málo místa na nohy,manžel se v podstatě nevešel a musel mít nohu do uličky,ale personál příjemný, zpoždění žádné. Se zavazadly žádný problém.

    OdpověďZrušit
  23. nivicocz
    12. 1. 2024 v 12:15

    Zajímalo by mne, kdy letecké společnosti zakáží lety tlustým vyžraným pasažérům , nebo kdy začnou tito vepři platil dvě letenky.

    OdpověďZrušit
    • Daniel
      12. 1. 2024 v 12:15

      Vepři používající tento slovníček by měli zůstat doma. Pak bude dostatek místa i pro objemné pasažéry!

      OdpověďZrušit
  24. Marta a Miloslav
    12. 1. 2024 v 12:15

    Vážená letecká společnosti,zdravime Vás všechny z letu 2.10 2022 OSR RMF QS 1346. CHceme Vám poděkovat za Vaši práci a hlavně
    pracovníkům p.Karlovi – vedoucí kabiny
    slečně Lucii – letuška.
    Dne 2.10.2022 jsme letěli z Mošnova 12.40 h do Marsy, dlouho jsme v této náročné době nepotkali takové hodné a vyjimečné
    lidi, přístup a celkový dojem. Připadali jsme si že jsme v nebi a potkali anděly, těšíme se zase až s něma někdy poletíme.
    Zárovenˇby jsme chtěli poděkovat posádce pilotní kabiny za krásný vzlet a přistání letadla.Přejeme Vám hodně takových krásných letů a Všem hodně životních uspěchů. manželé Marta a Miloslav Gerlikovi. Děkujeme.

    OdpověďZrušit
  25. Lenka Dolejšová
    12. 1. 2024 v 12:15

    Velice ráda bych poděkovala stevardům – vedoucí kabiny Adam, Gleb na letu QS 1211 odlet 29.6.2023 v 16.20hod. Fuerteventura – Praha za perfektní obsluhu a přístup k pasažérům během celého letu. Lenka a Stanislav Dolejšovi.

    OdpověďZrušit
  26. Margita
    12. 1. 2024 v 12:15

    Letěla jsem se společností SmartWings již mnohokrát… nechci se připojovat k ostatnim kritikům i když v mnohém souhlasím. Jsou, jako ve většině případů zkušenosti různé, většinou vše záleží na přítomných lidech. Ale to, co jsem zažila při svém návratu z dovolené z ostrova Corfu dne 29.6.2023 mi připadalo při nejmenším SKANDÁLNÍ.
    Moc ráda bych věděla, jak je možné, že ani jeden člen posádky v letadle ČESKÉ společnost nemluví ČESKY!!??!!
    V letadle plném Čechů odpovidali na český pozdrav ANGLICKY. Všechny instrukce, které poskytovali byly ANGLICKY, slyšela jsem, jak před přistáním v Praze letuška cosi chtěla po nějakém starším pánovi ANGLICKY. Když ji nerozumněl, stále mu vše opakovala ANGLICKY!!! Poté mu vzala cosi z ruky a uklidila do zavazadlového prostoru( zřejmě proto, že nerozumněl, co od něj chce). Jsme snad povinni MY cestující s českou CK a českou leteckou společností umět ANGLICKY???!!!??? PARDÓN tedy…. to bych si asi raději vybrala cizí CK s cizí leteckou společností a všechno by potom bylo o něčem jiném….
    Moc bych si přála, aby mi někdo vysvětlil, jak je tohle vůbec možné..?!!?
    A jestli je možné, že se tohle ještě někdy bude opakovat???!!!! ???

    OdpověďZrušit
  27. Ladislav
    12. 1. 2024 v 12:15

    My sme letěli včera z Djerba Tunisko do Prahy.
    Velká spokojenost .
    Děkujeme .

    OdpověďZrušit
  28. Eva
    12. 1. 2024 v 12:15

    Let původně plánovaný na 4 hodiny na trase Reus – Praha, nakonec Barcelona – Praha, celkový čas strávený v letadle 7 hodin, 6 hodin celkové zpoždění, za celou dobu letu 2x 100 ml vody, nestyděli se prodávat nápoje, občerstvení, vůbec nic nenabídli jako kompenzaci.

    OdpověďZrušit
  29. Eva
    29. 5. 2024 v 17:04

    Cestu máme teprve před sebou a již nastávají první komplikace – zrušili nám objednaný a zaplacený catering – snad odletíme z Pardubic na Kos na konci června…..Minulý rok jsme odlétali z Kréty s no name leteckou společností (nějaký nasmlouvaný let pro Smartwings), objednaný catering nedodán a personál se tvářil, že nerozumí a to ani anglicky…..Bohužel lítáme zatím s malými dětmi a tak raději s CK.
    Uvidíme jak to letos dopadne.

    OdpověďZrušit
    • Tony6-
      30. 5. 2024 v 8:36

      Díky za recenzi a budu držet palce ať je průběh letu v pohodě a užijete si dovolenou 🙂

      OdpověďZrušit
  30. Marcela
    18. 6. 2024 v 10:20

    Už nikdy viac! Neodporúčam! Leteli sme 4clenna rodina z Antalye do Bratislavy. Meškali sme takmer 4 hodiny. Písali sme ohľadom kompenzácie ako majú napísané na ich stránke a povedali, že nemáme nárok na nic. Otrasný prístup. Túto spoločnosť neodporúčam, absolútna nekorektnost.

    OdpověďZrušit
  31. Alena
    15. 7. 2024 v 9:42

    Dobrý den,

    My též otřesná zkušenost, před týdnem jsme se vraceli u Antalye, stewardky kyselý jako okurky, za zpožděny let se nikdo neomluvil, na prodej k jídlu měli jen brambůrky a Haribo medvídky, což nechápu když měli čas proč nedoplnili, lidi měli po 2 hodinách zpozdení opravdu hlad a pilotovi, když něco oznamoval nebylo rozumět

    OdpověďZrušit
  32. Štefan
    24. 7. 2024 v 16:49

    Katastrofa…arogantný personál a neskutočne sprostý kapitán….nikdy viac vôbec neodporúčam túto leteckú spoločnosť….treba ich zrušiť a žalovať…robia si co chcú…

    OdpověďZrušit
  33. Martina
    26. 7. 2024 v 7:55

    Při ztrátě zavazadla, nic neřeší, jen hledají výmluvy aby nemuseli nic řešit a hlavně platit. Jednání paní z reklamací je výsměch cestujících. Moc špatná zkušenost.

    OdpověďZrušit
  34. Tereza
    26. 7. 2024 v 16:26

    Dobrý den,
    naše zkušenosti se společností Smartwings jsou skvělé. Lety na minutu přesně, stewardi a stewardky ve skvělé náladě, jídla dostatek i když se nám předem omluvili, že by některé věci by mohly být vyprodány z předchozího letu, což je pochopitelné. Za 4 hodiny člověk hlady asi neumře:-)
    Za nás velký díky a těšíme zase na příště

    OdpověďZrušit
  35. Liederbauchová Jiřina
    1. 8. 2024 v 11:50

    Dobrý den tak já musím vyseknout obrovskou poklonu společnosti Smartwings.Odjížděla jsem z Antalya s výronem kotníku do Prahy…31.7.2024 č.letu QS2635 do Prahy….Neskutečně ohleduplný personál 🙏♥️ a zvážení bylo samozřejmě na samotném pilotovi jestli mohu odletět,či nikoliv …. Okamžitě jsem dostala led na zaledování,tři volná sedadla,abych mohla dát nohu nahoru,či ležet a léky na bolest a na celkové zklidnění…1,5l vody a častá kontrola letušek jak mi je….Takže za mne profíci 🙏 a velké díky ještě jednou celému personálu a hlavně pánům pilotům ♥️ Děkuji za vše Liederbauchová Jiřina

    OdpověďZrušit
  36. Jakub
    15. 8. 2024 v 0:49

    SMARTWINGS, management je jednim sloven DOBYTEK nic jineho! Mohl bych se tu hodne rozepsat o praktikach vedeni teto spolecnosti, ale myslim, ze jedno slovo staci.

    OdpověďZrušit
  37. Pavel Jastrábek
    25. 8. 2024 v 13:21

    páteční let z Boavista, Kapverdy do Prahy. let trval cca 6h/20min, se Smartwings. Hrozná zkušenost. Smartwings neustále hlásí, že má k dispozici palubní zábavu, zapomněli ovšem dodat, že posledních 5 sedadel už nemá žádný signál, a dalších 5 sedadel před nimi má signál velké výpadky. Místa hrozně málo, seděl jsem vedle paní, když nám donesli jídlo, prostě jsme se tam nevešli, paní měla jidlo na stolku, já jsem ho držel v ruce, nohy nenatáhnete. Sice tvrdí, že je na výběr ze dvou jídel, ano tak do 20. sedadla, dále co zbyde, neřeším polámané vidličky a nože, náhradní nemají. Smartwings jsou ok na tratě do 3 hodin, pal by mohli nasadit něco lepšího, jsem opravdu velmi zklamaný

    OdpověďZrušit
  38. PAVEL PERL
    24. 9. 2024 v 9:28

    tímto komentářem bych chtěl poděkovat letuškám z letu QS2523 23.09 2024 0419 Tereze,Nikole,Barboře a Natálii za perfektní obsluhu a příjemné chování k cestujícím během letu do Prahy a byl bych rád kdyby to vaše společnost řádně ocenila s pozdravem Pavel Perl

    OdpověďZrušit
  39. Eva
    29. 10. 2024 v 11:06

    Dobrý den, dne 28.9. 2024 v 1.55h jsme s kamarádkou letěly do Hurgady a s takto suprovou posádkou jsme se u vaší letecké
    společnosti ještě nesetkaly – a to létáme velice často – musím moc pochválit pana JAROSLAVA HRUBÉHO a
    NATALII HANYKYROVOU – jsem částečně invalidní a jejich přístup byl opravdu skvělý. Moc děkuji

    OdpověďZrušit
  40. Jaroslav
    22. 11. 2024 v 17:47

    Chci se podělit s cestovateli o hrůze ,když letíte na dovolenou se společností Smart Wings.Moje zkušenost je z několika letů protože české cestovky převážně létají pouze ze Smart Wings.Tato společnost z důvodu nacpat do letadla co nejvíce lidí apsolutně rezignovala na jakýkoliv komfort při letu.Při semihodinovém letu do Ománu vám servírují jídlo pochybné kvality,vodu dávkují po jednom deci.Na sedačkách chybí síťky pro uložení osobních věcí.V dnešní době ani výbava sledování letu a zábava chybí.Posádka vám doporučí sledovat vše v jejich aplikaci ,ale ta vám je k ničemu protože Wifi po většinu letu nefunguje.Obsluha nepříjemná a na placení hotovosti nevrací zpátky!!Při placení kartou vám samozřejmě sdělí,že vám karta nefunguje a my jsme pak celých deset dní s ní platily v Ománu i na tržištích!!! Závěrem let jedna velká HRÚZA.Na vnitrostátní lince v Ománu při letu ze Salaláhu do Maskatu zažijete pravý letecký balzám po zkušenosti ze Smart Wings

    OdpověďZrušit
  41. Miroslav
    20. 2. 2025 v 10:05

    Dobrý deň,
    Leteli sme s priateľkou zo Zanzibaru let č. 6D6613, CELÉ ZLE. Na 10 hodinový let nemali v ponuke dostatok jedla na výber, takže pokiaľ sa ku nám dostal pesonál zotalo v ponuke len jedlo „cestoviny“ rozumej 10 cestovín v rajčinovej omáčke k tomu bulgur a koláčik….. keď som si namiesto toho chcel z Menu vybrať pannini + pivo za cenu 8,8 E bolo mi oznámené že nemajú v ponuke žiadne jedlá, jedine sladký snack….. v ponuke nápojov som si vybral pomarančový džús… na počudovanie mi personál oznamil že majú len jablkový alebo minerálnu vodu….krátko nato som videl ako iný pracovník nalieva v inej časti lietadla pomarančový džús….?? Po dobu letu po opätovnom vzlietnutí nefungoval systém zábavy na palube mywings.com ….Nikdy viac s nízkonákladovou leteckou spoločnosťou…. Ďakujem za skúsenostť.

    OdpověďZrušit
  42. Eva Krchová
    27. 2. 2025 v 17:46

    Let QS4133 25.2.25 Salah – Praha – let skoro 8 hodin. OČISTEC v realitě. Personál arogantní, neochota, chování bezohledné. Letušky jezdily s vozíky jako na tankodromu, náraz na lokty nebo na končetiny v 1. řadě , která je ještě placená……Špatné podmínky, které skýtá letadlo by alespoň personál mohl přispět ke zlepšení podmínek letu. Cestující letušky nezajímaly, hlavně se vybavovaly a zavíraly, aby nebyly rušeny. Tak dlouhý let vyžaduje a předpokládá profesionalitu, která u tohoto personálu zcela chyběla. Cestující byli pro personál obtížný HMYZ. Pokud možno, tak již nikdy více. Škoda a velká ostuda. Při komentované prohlídce letiště průvodce prohlásil, že dovolená začíná již při nástupu do letadla a podle toho by se personál měl chovat.

    OdpověďZrušit

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

  • letiště Praha
  • letiště Doha (Katar)
  • letiště Řím (Itálie)
  • letiště Heraklion (Kréta)
  • letiště Paříž (Francie)
  • letiště Antalya (Turecko)
  • letiště Southend (Anglie)
  • provozovatel: Ondřej Kubíček
  • tel. kontakt: +420 607 280 990
  • mail: informat@flyradar.cz
  • adresa: Kurzova 2196

Sledujete rádi přímý přenos z Letiště Praha? Letecká mapa s letadly online najdete v sekci planespottingu.

Letadla, letiště a vše z oboru letectví a letecké dopravy najdete přehledně právě na webu FlyRadar.cz.

  • letadlo Boeing 787
  • letadlo Boeing 737
  • letadlo Boeing 747
  • letadlo Boeing 767
  • letadlo Airbus 320
  • letecké dny v ČR
  • recenze eSky
2024 © FlyRadar – Sledování letů a letadel